زندگینامه شهید والامقام «علی بشیری رز» برای اعضای کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) روایت شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: زندگینامه شهید والامقام «علی بشیری رز» در قالب اجرای طرح «روح مقاومت» برای اعضا و فعالان این کانون روایت شد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زندگینامه شهید والامقام «علی بشیری رز» در قالب اجرای طرح «روح مقاومت» برای اعضا و فعالان این کانون روایت شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: طرح روح مقاومت به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با هدف معرفی شهدای محله در این کانون اجرا شد.

 

وی یادآور شد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس جلوه های بزرگی از خود گذشتگی، انفاق و ایثار را به نمایش گذاشتند و سلحشورانه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند و امروز نیز این ایستادگی وظیفه نوجوانان و جوانان است.

 

سیدی اظهار داشت: زندگینامه و وصیت نامه شهدا به عنوان آثار معنوی جامعه هستند که به توصیه مقام معظم رهبری نباید به دست فراموشی سپرده شود و وظیفه نشر آن بر عهده همه افراد جامعه است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: نسل امروز نیز با توکل به درگاه احدیت و نشان دادن جلوه های بهتر از دوران دفاع مقدس در صفوف جبهه مقاومت مدافعان حرم قرار گرفته اند و پررنگ تر از گذشته به آرمان های امام خمینی (ره) عهد و پیمان می بندند.

 

شهید والامقام «علی بشیری رز» در سال 1343 به دنیا آمد و در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در سال 1360 در منطقه بستان به فیض شهادت نائل شد.

 

در فرازی از وصیت نامه این شهید آمده است: خدایا عمری تباهی دارم در لحظه لحظه عمرم آرزویم این بود که بتوانم سعادت جهاد در راه اسلام را داشته باشم و سپاسگزارم که این افتخار بزرگ را نصیب این بنده ناقابل فرمود.

 

کد خبر 987504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha