مأموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مناطق دورافتاده و روستاهای محروم گلستان

صادقی گفت: روستاهای محروم و دورافتاده موردتوجه برنامه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان گلستان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان صادقی» صبح امروز(چهارشنبه 7 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان، با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: باید با اطلاع رسانی مناسب خدمات انجام شده به اطلاع مردم برسد.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در طول 40 سال از انقلاب اسلامی دشمنان در تلاش بودند تا ناکارآمدی نظام را بیشتر جلوه دهند و بذر ناامیدی را در جامعه تزریق کنند.

 

صادقی بیان کرد:  یکی از قسمت ها که در سپاه نقش به سزایی دارد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه است و از تشکیل این قرارگاه چهار تا پنج سال می گذرد.

 

وی افزود:  تمامی پروژه ها می تواند یک الگو سازنده برای سایر بخش ها و نهادهای کشور باشد.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان متذکر شد: ارتباط مستمر با مردم و اثرگذاری معنوی و فرهنگی در عرصه های اقتصادی و اجتماعی از اهداف قرارگاه پشرفت و آبادانی سپاه است.

 

صادقی بیان کرد: همچنین خدمات رسانی بیشتر به مردم در این قرارگاه دنبال می شود و انتظار داریم انتقال فرهنگ خدمات رسانی به مردم بدون مزد و منت از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی ارائه شود.

 

وی با بیان اینکه از سوی دیگر مطالبات مردم باید به گوش مسئولان رسانده شود، افزود: این قرارگاه کارهای بزرگی را در استان انجام داده است.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان تأکید کرد: روستاهای محروم و دورافتاده مورد توجه برنامه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان قرار گرفته است.

 

کد خبر 987522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha