خیانت برخی کشورهای اسلامی در برابر آرمان فلسطین زمینه توهین به ساحت پیامبر (ص) را فراهم کرد

حجت الاسلام نصیری گفت: متاسفانه خیانت برخی از کشورهای اسلامی در برابر آرمان فلسطین و به رسمیت شناخت رژیم اشغالگر اسرائیل زمینه چنین توهین هایی را به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) فراهم کرد.

حجت الاسلام «ناصر نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: متاسفانه خیانت برخی از کشورهای اسلامی در برابر آرمان فلسطین و به رسمیت شناخت رژیم اشغالگر اسرائیل زمینه چنین توهین هایی را به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) فراهم کرد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تصریح کرد: دنیا امروز به ارزش های والا و ملکوتی دبین مبین اسلام پی برده است و این حرکت و خیزش موجب نگرانی حکومت های استکباری شده و تلاش می کنند تا با مقدس زدایی و توهین و افترا زمینه جلوگیری از حکومت جهانی اسلام را فراهم کنند.

 

وی ادامه داد: رویکرد توهین به دین مبین اسلام نشان می دهد که آنها از این دین توحیدی هراس دارند و فقط تلاش می کنند تا مقدسات مسلمانان را نشانه بگیرند.

 

حجت الاسلام نصیری افزود: این حکومت ها اگر به دنبال آزادی بیان هستند باید زمینه افشاگری در خصوص مسئله هولوکاست را فراهم کنند تا همه دنیا نسبت به این مسئله آگاه شود.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اظهار داشت: سرکوب خبرنگاران و روشنفکرانی که از هولوکاست صحبت می کنند در دنیای غرب نشان از ضعف آنها در خصوص آزادی بیان است و فقط آزادی بیان را برای توهین به دین مبین اسلام نیاز دارند.

 

حجت الاسلام نصیری عنوان کرد: حکومت جهانی اسلام منافع و قدرت های کشورهای استکباری را مورد تهدید قرار داده و همین مسئله موجب شده که تا مقدسات دین مبین اسلام را تحقیر و تمسخر کنند.

 

وی یادآور شد: مسلمانان در برابر کمترین توهین و بی احترامی ایستادگی خواهند کرد و از حریم دین مبین اسلام دفاع خواهند کرد و اجازه تعدی به این حریم الهی را نخواهند داد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اذعان داشت: چنین حرکت های توهین آمیز به پیامبر مکرم اسلام محمد مصطفی (ص) را محکم و استوار محکوم می کنیم و از شخصیت های معنوی سایر ادیان دعوت می کنیم تا این حرکت های الهادی و تکفیری را محکوم کنند.

 

کد خبر 987529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha