اسلام هراسی علت رفتار وقیحانه رئیس جمهور فرانسه در اهانت به پیامبر خوبی ها است

رضایی گفت: هراس از گسترش اسلام در جهان سبب رفتار وقیحانه رئیس جمهور فرانسه و مطبوعات این کشور در اهانت به پیامبر خوبی ها است.

«محمدرضا رضایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با محکوم کردن رفتار و سخنان وقیحانه رئیس جمهور  فرانسه و مطبوعات این کشور در توهین به پیامبر مهربانی ها، گفت: اکنون که دین مبین اسلام با بیش از یک میلیارد و 800 میلیون مسلمان، ندای حق طلبی و آزادی خواهی را در سراسر گیتی، طنین انداز کرده است، مستکبرین و بدخواهان و اسلام ستیزان به هراس افتاده اند و به خیال خام خود با انتشار کاریکاتورهای موهن در نشریه های وابسته و مزدور، قصد توهین و خدشه به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت، محمد بن عبدالله (ص) دارند.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عصبانیت و اعتراض گسترده جهانی، نقشه شوم آنان را نقش بر آب کرد، افزود: با سخنان نابخردانه و جانبدارانه «امانوئل مکرون» علیه رحمت للعالمین (ص) موج اعتراضات و واکنش ها، شدت بیش تری یافت و مردم مسلمان در اقصی نقاط عالم، خروش خشم و ناخشنودی خود را علیه رئیس جمهور فرانسه به موج و طوفانی کوبنده در برابر وی و توهین کنندگان، بدل ساختند.

 

وی با تاکید بر اینکه پیغمبر اکرم (ص)، پیامبر اخلاق، آزادی، انسانیت، مهربانی، اتحاد و همبستگی است، خاطرنشان کرد: به امر الهی مسیر نجات و رستگاری انسان ها تا فتح کمالات انسانی و رسیدن به قرب حضرت حق با مصحف عزیزش برای کمال جویان و حق طلبان به یادگار گذاشته است.

 

رضایی با تاکید بر اینکه سخن پراکنی وقیحانه مکرون و نشریه های دروغ پرداز فرانسوی را شدیدا محکوم می کنیم، تصریح کرد: اینجانب نیز به نمایندگی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انزجار و تنفر خود را از این گونه رفتارهای سخیف و ناهنجار و تفرقه انگیز اعلام می دارم‌.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: امید که به مدد خدای بزرگ و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و وحدت امت اسلامی، شاهد استقرار حکومت مستضعفین در سراسر کره خاکی و حکم رانی عدالت باشیم.

کد خبر 987548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha