شیرازی: آمریکا از ملت شجاع عراق می‌ترسد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس در دیدار شیخ اکرم الکعبی از صبوری، مقاومت و شجاعت مردم عراق تمجید کرد و این روحیه را مایه ترس آمریکا دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در دیدار دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن تأکید بر ضدیت آمریکا با فرهنگ عاشورا، مهدویت و ولایت‌فقیه، اظهار داشت: آمریکا به‌دنبال جدا کردن مردم از این فرهنگ‌هاست زیرا ملت‌ها را امیدوار، متحد، شهادت‌طلب و شکست‌ناپذیر می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» در گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» از شجاعت و استکبارستیزی ملت عراق تمجید کرد و افزود: این ملت بارها بیگانگان را از کشورشان بیرون راندند و آمریکایی‌ها، عوامل اسرائیل و تروریست‌های داعش را شکست دادند؛ ضمن اینکه بسیاری از پروژه‌های صهیو ـ آمریکایی برای تجزیه عراق را نقش بر آب کردند.

وی با یادآوری سال‌های طولانی رنج، صبوری و مبارزه ملت عراق، گفت: این مقاومت دستاوردهای بسیاری در پی داشته است. امروز اشغالگران جرأت تردد علنی در عراق را ندارند؛ کما اینکه ترامپ مجبور شد شبانه با هواپیمای چراغ‌خاموش به این کشور سفر کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس بخش پایانی سخنان خود را به حرکت عظیم زیارت اربعین اختصاص داد و تصریح کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ ملت عراق، نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی برای زیارت اربعین است که ملت‌های زیادی به آن پیوسته‌اند و موجب ترس آمریکا شده است.



کد خبر 987553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha