۱۵۰ میلیارد تومان به محرومیت زدایی شهرستان های  هلیلان و ملکشاهی اختصاص یافت

کرمی با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان به محرومیت زدایی شهرستان های هلیلان و ملکشاهی اختصاص یافته است، گفت: تخصیص این اعتبارت نقش مهمی در توسعه و آبادانی و همچنین فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای این دو شهرستان خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «احمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: ۴۰ میلیارد تومان به امرمحرومیت زدایی شهرستان هلیلان توسط بنیاد مستضعفان اختصاص یافته است.

 

معاون امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه  ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار در زمینه عمرانی و ۱۰ میلیارد تومان نیز درقالب تسهیلات اختصاص یافته است، افزود: این اعتبار صرف پروژه های زیرساختی  این شهرستان از جمله راه سازی، بهداشت و درمان، اجرای طرح های هادی، احداث مسکونی، عمران شهری و فضای آموزشی خواهد شد.

 

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات محرومیت زدایی به شهرستان ملکشاهی توسط بنیاد مستضعفان، گفت: در گذشته ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان ملکشاهی اختصاص پیدا کرده بود و درسفر رئيس بنیاد علوی نیز ۹ ميليارد تومان دیگر به این اعتبارات اضافه شد.

 

کرمی با اشاره به اینکه در مجموع ۴۴ میلیارد تومان در این شهرستان در حوزه عمرانی هزینه خواهد شد، تصریح کرد: تاپایان سال جاری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار عمرانی به ۲ شهرستان محروم ملکشاهی و هلیلان اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 987575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha