آغاز به کار دبیرخانه همایش ملی «جذب سرمایه گذار منطقه ویژه اقتصادی» در جهرم

بهادرانی از راه اندازی و آغاز به کار دبیرخانه همایش ملی «جذب سرمایه گذار منطقه ویژه اقتصادی» در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «دانیال بهادرانی»، امروز (چهارشنبه 7 آبان) در دیدار با نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز به کار دبیرخانه همایش ملی «جذب سرمایه گذار منطقه ویژه اقتصادی شهرستان جهرم»، گفت: این همایش به زودی و به همت «مجمع آرمانگرایان جوان» در جهرم برگزار می شود.

 

مدیر «مجمع آرمانگرایان جوان» جهرم ضمن قدردانی از حمایت‌ های نماینده مردم شهرستان جهرم و دعوت از مدیریت منطقه ویژه اقتصادی قشم برای همکاری در برگزاری این همایش، افزود: این همایش علاوه با همراهی دیگر نهادهای دولتی و علمی شهرستان جهرم انجام می شود.

 

وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و اظهار داشت» هدف از این همایش شناسایی فرصت های جدید سرمایه گذاری در شهرستان جهرم، استفاده از تجارب و ظرفیت های دیگر مناطق اقتصادی و صنعتی کشور، جذب سرمایه گذار و حمایت از طرح های پژوهشی و اقتصادی جوانان است.

 

بهادرانی ادامه داد: همچنین، شناسایی ظرفیت های بالقوه شهرستان جهرم از طریق تولید محتوای مکتوب و دیجیتال، ایجاد بانک اطلاعاتی مکتوب و دیجیتال از ظرفیت های شهرستان، تقدیر از سرمایه گذاران و کارآفرینان برتر و همراه سازی مسئولین نهادهای سرمایه گذار ملی در مناطق ویژه اقتصادی و صنعتی جهرم، است.

 

به گزارش شبستان، در این جلسه ظرفیت های اقتصادی شهرستان جهرم در راستای همکاری برای برگزاری هر چه بهتر همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان با مدیر کل منطقه ویژه اقتصادی قشم از طریق ویدئو کنفرانس مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 987610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha