اشتغال و اقتصاد اولویت فعالیت ها در شهرستان جهرم است

رضایی گفت: با توجه به آماده شدن ظرفیت ها و زیرساخت های شهرستان در زمینه اقتصادی، بنا داریم به طور جدی به حوزه اشتغال و جذب سرمایه گذار ورود پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (چهارشنبه 7 آبان) در نشست برگزاری همایش ملی «جذب سرمایه گذار منطقه ویژه اقتصادی»، گفت: اولین همایش جذب سرمایه گذار با اولویت شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی جهرم با مشارکت منطقه ویژه اقتصادی  قشم و با مدیریت «مجمع آرمانگرایان جوان» به زودی برگزار می شود.

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از ورود «مجمع آرمانگرایان جوان» به این موضوع مهم، افزود: با توجه به آماده شدن ظرفیت ها و زیرساخت های شهرستان در زمینه اقتصادی، بنا داریم به طور جدی به حوزه اشتغال و جذب سرمایه گذار ورود پیدا کنیم.

 

وی ضمن دعوت از مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی قشم و دیگر سرمایه گذاران برای حضور در این همایش و مشاهده ظرفیت های اقتصادی شهرستان جهرم بیان داشت: به طور ویژه درحال رایزنی با سرمایه گذاران برای فعالیت اقتصادی در جهرم بوده و به زودی خبرهای خوبی برای مردم شهرستان جهرم داریم.

 

رضایی ضمن تاکید بر اینکه با توجه به فاصله کمتری که گمرک جهرم و بندر خشک شهرستان  با بنادر آزاد قشم دارد؛ باید از این ظرفیت جهت صادرات محصولات این شهرستان به بازارهای جهانی بهره برد،  تصریح کرد: این فرآیند می تواند ارز آوری بسیار خوبی را برای سرمایه گذاران در شهرستان جهرم فراهم آورد.

 

«سید محمدامین جعفری حسینی»، نیز که از طریق ویدیو کنفرانس در این جلسه حضور داشت  ضمن دعوت از سرمایه گذاران شهرستان جهرم برای ارائه محصولات خود در بازارهای قشم، گفت: با توجه به ظرفیت های متنوع شهرستان جهرم، آماده همکاری با سرمایه گذاران جهرمی هستیم.

 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی قشم همچنین پیشنهاد داد باتوجه به برگزاری جا‌م جهانی ۲۰۲۲ و رویداد های مهم ورزشی جهان در قطر، صادرات محصولات شهرستان جهرم از طریق بنادر قشم می تواند گامی موثر در جهت ارائه و معرفی محصولات این منطقه در بازارهای جهانی ایفا کند.

 

 

 

کد خبر 987619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha