مسلمانان هتک حرمت رئیس‌ جمهور فرانسه به پیامبر(ص) را محکوم کنند

حجت الاسلام دیلم ضمن محکومیت حمایت رئیس جمهور فرانسه از اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر(ص)، گفت: مسلمانان هتک حرمت رئیس‌ جمهور فرانسه به پیامبر(ص) را محکوم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» ظهر امروز(چهارشنبه 7 آبان) در یادواره شهدای خدمت اهل سنت استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت 53 برنامه در سراسر استان گلستان تدارک دیده شده که این برنامه ها با یاد و خاطره چهار هزار شهید استان گلستان به ویژه بیش از 600 شهید اهل سنت استان آغاز شد.

 

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: با توجه به اینکه امسال سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در میان ما نیست برنامه های هفته وحدت استان گلستان حال و هوای خاصی دارد و باید در هفته وحدت به این شهید بزرگوار که برای وحدت امت های اسلامی و توسط استکبار جهانی به شهادت رسید توجه بیشتری شود.

 

حجت الاسلام دیلم متذکر شد: در این ایام نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) توهین کرده است و متاسفانه پس از آن رئیس جمهور فرانسه این حرکت زشت را تأیید کرد که وظیفه ما است در هفته وحدت به این مهم بپردازیم و تمامی مسلمانان باید هتک حرمت رئیس جمهور فرانسه را محکوم کنند.

 

وی عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: مقام معظم رهبری تأکید کردند که وصایای شهدا را مطالعه کنید و از آن درس بگیریم.

 

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور متذکر شد: شهدا به رعایت تقوا و مهدویت تاکید داشتند و یکی دیگر از موضوعاتی که شهدا به آن تاکید فراوان کردند رعایت عفاف و حجاب و تبعیت از ولایت فقیه است.

 

حجت الاسلام دیلم ابراز داشت: هفته وحدت با روز ملی مبارزه با استکبار مقارن شده است و به میزان وحدت، استکبارستیزی نیز در جامعه اسلامی حائز اهمیت است.

 

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی شفاف فرمودند که در هر گوشه ای از جهان مظلومی صدا بزند و درخواست کمک در برابر استکبار جهانی داشته باشد جمهوری اسلامی در کنار آنها خواهد بود.

 

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به احترام مقدسات اسلامی و تأکیدات مقام معظم رهبری و امام خمینی(رحمه االله علیه) اشاره کرد و افزود: در حادثه سیل سال گذشته تمامی نهادها خدمت رسانی، کار جهادی و محرومیت زدایی را رقم زدند و در راه این خدمت رسانی 6 ایثارگر و مجاهد ارزشمند شیعه و سنی به شهادت رسیدند.

 

 

کد خبر 987640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha