انجام بیش از یک هزار مورد نظارت بهداشتی در صومعه‌سرا

ابراهیمی گفت: تیم بهداشت به صورت مشترک با اصناف، صمت، گردشگری و ... ۱۱۸ بازدید و به صورت انفرادی بیش از یک هزار بازدید از سطح شهرستان انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «حامد ابراهیمی» پیش از ظهر امروز(چهارشنبه، 7آبان) در جلسه پیشگیری از ویروس کرونا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: با ضعیت موجود در سطح کشور و استان، دیگر وضعیت سفید، زرد و قرمز کرونایی معنا پیدا نمی‌کند.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا با بیان اینکه اگرچه شهرستان صومعه‌سرا در سطح استان وضعیت خوبی را دارد افزود: اگر پر.تکل‌های بهداشتی به خوبی اجرایی نشود عواقب خوبی در انتظارمان نیست.

 

وی گفت: در اسفند و فروردین طبق پروتکل‌های بهداشتب اگر شهرستانی زرد و نارنجی شد تمام باشگاه‌های ورزشی، تالارهای عروسی، مدارس و همه اجتماعات تعطیل می‌شد اما اکنون با توجه به اینکه وضعیت خوبی از نظر کرونایی نیست اما هیچ یک از این پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود.

 

ابراهیمی تصریح کرد: تیم بهداشت به صورت مشترک با اصناف، صمت، گردشگری و ... 118 بازدید و به صورت انفرادی بیش از یک هزار بازدید از سطح شهرستان انجام داده است.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا با بیان اینکه آموزش همگانی مقابله با ویروس کرونا دوباره از سرگیری شد بیان کرد: در خصوص هم افزایی آنفلوآنزای فصلی پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و بهترین حالت واکسیناسیون را شهرستان صومعه‌سرا دارد.

 

وی با تاکید به اینکه در رعایت ارتقای پروتکل‌های بهداشتی باید کمک شود اظهار کرد: در خصوص الگوی مراجعین کرونایی به بیمارستان، خوشبختانه مراجعین افزایش نداشته و در طول هفته به تعداد انگشت شمار مراجعه می‌کنند.

 

ابراهیمی با بیان اینکه طی دو هفته اخیر بیمار فوتی در داخل بیمارستان نداشتیم خاطرنشان کرد: همه مردم باید در اجرای پروتکل‌های بهداشتی همت کنند تا شاهد برچیده شدن این ویروس از زندگیمان شویم.

کد خبر 987663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha