خوش رقصی کشورهای اسلامی برای صهیونیست جایگاه آنها را متزلزل می کند

سردار کوثری با اشاره به روابط برخی کشورهای اسلامی با صهیونیست و استکبار جهانی گفت:کشورهای اسلامی که برای صهیونیست خوش رقصی می کنند، جایگاه متزلزلی دارند، مسئولان سیاسی این کشورها بدانند که قطعا و یقینا در آینده نزدیک این روابط به ضرر آنهاست.

سردار «محمد اسماعیل کوثری» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد روز ملی استکبارستیزی 13 آبان گفت: از بدو خلقت انسان عده ای از افراد به ظاهر انسان با روحیه شیطانی و تفکر شیطانی همیشه خواسته اند تا زمینه چپاول و غارت مردم را فراهم کنند و تفکر شیطانی خود را بر تمام مردم مخصوصا کشورهای اسلامی و مسلمان تسری دهند و موجب انحراف شده و در نهایت بتوانند دنیا را در چنگ خود بگیرند.

 

مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: اما باید بدانیم که عده ای از افراد نیز به دنبال عدالت هستند و با حق طلبی و روحیه عدالت هیچ گاه تفکرات شیطانی آنها را نمی پذیرند و با آن مقابله می کنند.

 

وی ادامه داد: هیچ گاه روز 13 آبان از یاد نمی رود. روز 13 آبان سالروز دستگیری امام در سال 43، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه و تصرف لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام است. در حقیقت در این روز مرکز توطئه استکبار جهانی توسط دانشجویان موحد خط امام و رهبری تصرف شد.

 

سردار کوثری گفت: در حقیقت لانه جاسوسی مرکز توطئه استکبار جهانی بود و می خواست از این مکان کاری کند تا تمام شیاطین و ضد انقلاب متمرکز شوند و زمینه براندازی نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنند اما ملت ایران هیچ گاه این روز را فراموش نمی کنند و استکبار جهانی باید بداند که مردم ما تا آخر ایستاده اند و در این جبهه هیچ گاه کوتاه نمی آیند و کاری می کنند تا استکبار و صهیونیست بین الملل از بین برود.

 

وی در مورد روابط پنهانی برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: مسئولان سیاسی این کشورها بدانند که قطعا و یقینا در آینده روابط پنهانی و تجاری آنها با صهیونیست به ضرر آنها است زیرا شاید حکام این کشورها به روش هایی بتوانند مردم را سرکوب کنند تا آنها را آرام نگه دارند اما قطعا در آینده همان مردم جلوی نظام سلطه می ایستند تا جایی که زمینه نابودی اسراییل فراهم می شود.

 

وی گفت: کشورهایی که امروز برای صهیونیست خوش رقصی می کنند، عددی نیستند زیرا جایگاه متزلزلی را در میان کشورها دارند؛ به همین جهت می خواهند خود را وابسته به نظام سلطه کنند تا بتوانند خود را اثبات کرده و آمریکا و صهیونیست نیز در این روابط وانمود می کند که متحد این کشورها است در حالی که این کشورها هیچ جایگاهی در دنیا ندارند. این کشورها به زودی در حال فروپاشی هستند و این روابط حتما به ضرر این کشورهاست زیرا مردم هر روز آگاه تر از گذشته هستند و بیدار شدند اما حکام این کشورها خواهان آگاهی ملت خود نیستند

 

وی گفت: هر چقدر مردم آگاه و بیدارتر شوند به ضرر حکام استبدادی است. این حکام می خواهند همیشه مردم را در ناآگاهی قرار دهند تا بتوانند به اهداف شیطانی خود دست یابند.

کد خبر 987664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha