اعلام آمادگی بانک رفاه کارگران جهت کمک به ظرفیت‌ها

یحیایی گفت: بانک رفاه کارگران یک بانک اجتماعی و اقتصادی است و اگر ظرفیتی وجود داشته باشد که در این اقتصاد پساکرونایی ورود کند، می‌تواند به عنوان یکی از موسسات اقتصادی که ابزار مالی در اختیار دارد، کمک‌های خوبی را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «نقی یحیایی» امروز (چهارشنبه ۷ آبان) در نشست شورای اشتغال شهرستان اندیمشک اظهار کرد: بانک رفاه کارگران یکی از بانک‌های قدیمی محسوب می‌شود که وارد شصتمین سال فعالیت خود شده است.

 

مدیر شعب بانک رفاه کارگران خوزستان با اشاره به اینکه این بانک یک بانک اجتماعی و اقتصادی است افزود: اگر ظرفیتی وجود داشته باشد که بانک رفاه کارگران در این اقتصاد پساکرونایی ورود کند، می‌تواند به عنوان یکی از موسسات اقتصادی که ابزار مالی در اختیار دارد، کمک‌های خوبی را انجام دهد.

 

وی اذعان کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، مسئله فراهم شدن شرایط مناسب ورودی بانک برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان دارای معلولیت با مجوز و هماهنگی شهرداری جهت حفط حریم شهری انجام می‌شود.

 

در ادامه روسای ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک خواستار تعامل بانک رفاه کارگران در خصوص کاهش تعداد ضامن جهت دریافت وام شدند.

 

کد خبر 987668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha