نصب تصاویر ۱۶۰ شهید در بلوار شهید مصطفی خمینی(ره) نطنز

شهردار نطنز از انجام عملیات نصب تصاویر ۱۶۰ شهید دفاع مقدس و دو تن از شهدای سلامت شهرستان نطنز در بلوار ۴۵ متری مصطفی خمینی (ره) این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «علی پیراینده» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: عملیات نصب تصاویر شهدا در بلوار ۴۵ متری مصطفی خمینی(ره) شهر نطنز از سوی شهرداری این شهر انجام شد.

 

شهردار شهر نطنز افزود: طی سال گذشته، شهرداری نطنز تصمیم به تعویض کامل تمثال مبارک شهدا و نصب تابلوهایی با طرح جدید گرفت که علاوه بر زیبایی ، آسیب پذیری آن هم بسیار کمتر بود، بر همین اساس عملیات اجرایی این پروژه با همکاری خیر گرانقدر ابوالفضل ماندگاری آغاز شد.

 

پیراینده اظهار داشت: پس از تهیه طرح و عملیاتی شدن آن، تابلوها به گونه ای ساماندهی شده که خطر سقوط تیرهای برق در بادهای شدید را کاهش و امنیت عبور و مرور خودروها در این روزهای سال را افزایش می دهد.

 

شهردار نطنز اضافه کرد: این بلوار به تمثال مبارک ۱۶۰ تن از شهدای شهرستان نطنز مزین می شود که عکس معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز در ابتدای آن نصب شده است.

 

پیراینده تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از سال گذشته و شهادت دو شهید مدافع سلامت در کادر پزشکی و درمان(شهیدان دکتر مجید فرهاد و علی اسد سلطان) به رسم احترام، تمثال این دو شهید نیز نصب خواهد شد.

 

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری در حوزه فرهنگی دانست و افزود: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهداست و ما وظیفه داریم در کنار صیانت از خون شهدا نام و یاد این اسوه های ایثار را زنده نگه داریم که یکی از راه ‌های آن نصب و تعمیر تابلوهای شهدا در تمام نقاط شهر است./

کد خبر 987670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha