کلید موفقیت مسلمانان در وحدت و انسجام است

زارع با بیان اینکه کلید موفقیت مسلمانان در وحدت و انسجام است گفت: دشمنان از صفوف به‌هم پیوسته مسلمانان هراس دارند و برای رخنه در این صف هر نوع توطئه‌ای را اجرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع»امروز (چهارشنبه، ۷ آبان) در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در مصلی امام خمینی(ره) رشت با تبریک هفته وحدت، دین اسلام را موجب سعادت بشریت دانست و گفت: حضرت محمد(ص) با معجزه قرآن، وحدت، صداقت و ایمان را برای بشریت در تمامی اعصار به ارمغان آورد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه پیامبر اسلام بهترین الگو برای هدایت بشریت است تصریح کرد: اخلاق و سیره حضرت محمد(ص) نمایانگر کمال انسانی و هدایت‌گر پیشرفت و توسعه است که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند الگوپذیری از اخلاق و سیره ایشان است.

 

وی با اشاره به تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) در نامگذاری هفته وحدت تصریح کرد: دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی برای دست‌یابی به اهداف شومش است و لازم است همه مسلمانان با وحدت و برادری و هوشیاری و بصیرت به مقابله با این توطئه‌ها بپردازند.

 

زارع وحدت را اصلی‌ترین رمز موفقیت دانست و بیان کرد: دشمنان از صفوف به‌هم پیوسته مسلمانان هراس دارند و برای رخنه در این صف هر نوع توطئه‌ای را اجرایی می‌کنند.

 

وی در پایان با اشاره به مقاومت و ایستادگی ملت ایران و مسلمانان در برابر دشمنان خاطرنشان کرد: باید با تقویت وحدت و یکپارچگی ملی، از هویت دینی و اسلامی پاسداری کرده و دشمنان را ناامید کنیم.

 

 

کد خبر 987679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha