کارهای فرهنگی با محوریت مسجد موجب پیشرفت شده است

سقاء گفت: کارهای فرهنگی که با محوریت مسجد صورت می گیرد زمینه پیشرفت آن را فراهم می کند و تاکنون فعالیت های بزرگی در بستر مساجد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (7 آبان ماه) در دیدار با معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: کارهای فرهنگی که با محوریت مسجد صورت می گیرد زمینه پیشرفت آن را فراهم می کند و تاکنون فعالیت های بزرگی در بستر مساجد انجام شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: همکاری دو جانبه بین کانون های مساجد و جمعیت هلال احمر همیشه سازنده بوده و بچه های مسجد استقبال خوبی از این برنامه ها داشته اند.

 

وی ادامه داد: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه همکاری بستر مناسب عضویت بچه های مسجد در کارهای عام المنفعه جمعیت هلال احمر فراهم شود و فعالان کانون های مساجد نیز آموزش های عمومی مقابله با حوادث را فراگیرند.

 

این مقام مسئول افزود: آمادگی کامل برای همکاری در تاسیس خانه های هلال در مساجد فراهم است و امیدواریم با سازماندهی و تمرکز فعالیت ها بتوانیم مسئله آموزش های بشردوستانه و امدادی در محلات مهیا شود.

 

سقاء تاکید کرد: بهره مندی از ظرفیت ها، توانمندی ها و امکانات بین سازمانی می تواند توان فکری، تجربی، پژوهشی، آموزشی، کارگاهی، کتابخانه ای و رسانه ای را افزایش دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: مساجد در زمان بحران ها و کمک رسانی همیشه پیشقدم بوده اند و همکاری بچه های مسجد با جمعیت هلال احمر در چنین مواقعی باید بیشتر شود.

 

کد خبر 987691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha