واکنش نماینده ولی‌فقیه در مازندران به اقدام حمایتی رئیس‌جمهور فرانسه در توهین به پیامبر(ص)

حجت‌الاسلام محمدی لائینی اظهارات رئیس‌جمهوری فرانسه در هتک حرمت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) را محکوم کرد و خواستار ایستادگی و اتحاد مسلمانان جهان علیه این تحرکات ضد اسلام شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری ضمن اعلام انزجار از عمل شنیع رئیس‌جمهوری فرانسه در هتک حرمت به رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، اظهار کرد:همه دنیا در روزهای اخیر شاهد آن بودند که دولت فرانسه چگونه با حمایت از عمل ضد انسانی یکی از نشریات این کشور در توهین وقیحانه به ساحت مقدس حضرت محمد مصطفی (ص) ماهیت اهریمنی خود را به منصه ظهور گذاشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران افزود: قرآن سوزی‌ها و حرکت‌های توهین‌آمیز و حساب‌شده با زیربنای سیاسی به مقدسات 2میلیارد مسلمان جهان و خصوصاً پیامبر(ص) حرکت‌های شیطانی است و محکوم می‌کنیم.

 

وی چنین رفتارهایی که به بهانه آزادی بیان انجام می‌شود را بزرگ‌ترین ظلم به آزادی دانست و گفت: مقامات بلندپایه سیاسی که تاکنون پشت پرده حمایت می‌کردند الآن  بعضاً به‌صراحت تحت عنوان آزادی بیان از این جریان‌ها حمایت می‌کنند. همانند رئیس‌جمهوری فرانسه که با این عمل وقیحانه تلاش دارد پیام نجات‌بخش پیامبر اسلام (ص) به گوش آزادی خواهان جهان نرسد.

 

 امام‌جمعه ساری اظهارات رئیس‌جمهوری فرانسه در هتک حرمت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) را محکوم کرد و خواستار ایستادگی و اتحاد مسلمانان جهان علیه این تحرکات ضد اسلام شد.

 

وی تأکید کرد: انتظار داریم ملت‌های اسلامی متحد با یکدیگر علیه این جریان‌های باطل و ضد اسلام قد علم کنند و روابط خود را با چنین دولت و کشوری متناسب با روابط خصمانه‌اش تنظیم کنند.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان شد:  دستگاه دیپلماسی ایران اسلامی باید با جدیت تمام تا حصول محکومیت حقوقی و قضایی  مقامات فرانسوی  پیگیری کند.

 

کد خبر 987698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha