ضعف استکباردر درمان شهروندان حقانیت نظام اسلامی در مقابله با استکبار را  نشان داد

افتخاری با تاکید بر بهره گیری از فضای مجازی برای انزجار از استکبار جهانی گفت: ضعف، بی عدالتی و بی تدبیری دولت های استکباری در مورد درمان شهروندان آنها کاملا نشان می دهد که نظام جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبارستیزی راه درستی را انتخاب کرده است.

«لاله افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد روز 13 آبان روز استکبارستیزی گفت: 13 آبان امسال متفاوت از سال های گذشته است. 13 آبان امسال همزمان با آغاز هفته وحدت است و انتظار می رود فضای مجازی به وحدت میان ادیان الهی کمک کنند.

 

نماینده مردم تهران در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: 13 آبان به عنوان روز استکبارستیزی هیچ گاه از تاریخ فراموش نمی شود و ما اکنون چهره واقعی استکبار را بهتر از گذشته مشاهده می کنیم. ضعف، بی عدالتی و بی تدبیری این دولت ها در مورد درمان شهروندان آن کاملا نشان می دهد که نظام جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبارستیزی راه درستی را انتخاب کرده است.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  گفت: امروز ما وارث این دستاورد گرانبها، اسکتبارستیزی در نظام جمهوری اسلامی هستیم و باید بیش از گذشته نسبت به بزرگداشت این روز توجه داشته باشیم و در فضای مجازی هر کاربر از این محیط برای مبارزه با استکبارستیزی بهره ببرد و راهپیمایی 13 آبان را امسال در فضای مجازی پررنگ کنیم و انزجار خود را نسبت به حامیان و پیروان استکبار نشان دهیم.

 

وی با اشاره به برخی ارتباطات آشکار و پنهان کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و استکبار یادآور شد: متاسفانه این دومینو در حال ادامه است و ملت ها باید انزجار خود را نسبت به این حکام نشان دهد و از آنها بخواهند که از راه غلط خود بازگردند.

 

وی در مورد لابی اقتصادی برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ارتباط این کشورها با رژیم صهیونیستی چهره آنها را نشان داد. این کشورها در گذشته به صورت پنهان و نیمه پنهان روابط خود را با رژیم صهیونیستی و استکبار داشتند و در مجامع بین المللی نیز گاهی حمایت های خود را از استکبار و رژیم صهیونیستی اعلام و گاهی نیز با سکوت خود در حمایت از آنها اقدام کردند.

 

افتخاری گفت: ما این اقدامات آنها را محکوم می کنیم، تاریخ نیز از این افراد زیاد دیده است، کسانی که به عنوان خلیفه الله و خلیفه پیامبر(ص) زمام امور را در دست گرفتند و راه دیگری را در پیش داشتند اما اکنون اثری از آنها جز نام زشتی باقی نمانده و تاریخ این رفتار آنها را فراموش نکرده است و ملت های این کشورها نیز ساکت نمی نشینند و باید بدانند کلمه الله هی اولیا و روز تحقق فراگیر کلمه الله روزی است که آنها به بدترین سقوط و شکست هدایت می شوند؛ پس ضروری است امروز از راه اشتباه خود بازگردند تا به دره نیستی سقوط نکنند.

کد خبر 987699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha