برتری دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس در کشور

دستغیب گفت: دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس موفق به کسب رتبه برتر و عالی در ارزیابی عملکرد سال ۹۸ استانداری های کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیده معصومه دستغیب»، امروز (چهارشنبه 7 آبان) از کسب رتبه برتر و عالی توسط دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس در ارزیابی عملکرد سال 98 خبر داد و به خبرنگاران گفت: این رتبه از مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور در 9 محور با سقف یک هزار امتياز به استانداری ها ابلاغ شده بود.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس ادامه داد: در این میان دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس با فعالیت ها فعالیت های مشاورین امور زنان و مستندات، توانست مقام برتر را از آن خود کند.

وی اضافه کرد: در ارسال این مستندات و فعالیت ها نیز دقت فراوانی اعمال شد زیرا نتايج اين ارزيابی به عنوان امتياز ارزشيابی استاندار فارس نیز محسوب می شود.

دستغیب کسب این مقام را حاصل ارسال گزارش جامع تجميعی و تحليلی دانست و عنوان کرد: دفتر امور زنان و خانوده استانداری فارس در این میان اقدام به برگزاری جلسات توجیهی با مشاوران فرمانداران و تکمیل شاخص اختصاصی حوزه زنان و خانواده کرده بود که منجر به کسب رتبه عالی و امتياز كامل اين دفتر از طرف دفتر مديريت عملكرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت كشور شد.

کد خبر 987719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha