هدایت دانشجویان به سمت مسئله محوری با راه اندازی مراکز پژوهشی بسیج دانشجویی

اقبالی گفت: راه اندازی مراکز تحقیقات و پژوهشی بسیج دانشجویی در حوزه های مختلف پزشکی، علوم انسانی، مهندسی و علوم پایه موجب هدایت دانشجویان به سمت مسئله محوری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حامد اقبالی»، امروز (چهارشنبه 7 آبان) در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان فارس گفت:  فعالیت مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی در کشور در رفع مسائل و موضوعات مختلف نقش موثری دارد.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسيج دانشجویی کشور ادامه داد: خوشبختانه در حوزه های مختلف پزشکی، علوم انسانی، مهندسی و علوم پایه مراکز تحقیقات و پژوهشی راه اندازی شده است که موجب هدایت دانشجویان به سمت مسئله محوری می شود.

وی با اشاره به پیامدهای مطلوب مسئله محوری بیان کرد: هدایت دانشجویان به سوی مسئله محوری منجر به تحول در نظامات دانشگاهی و علمی می شود.

اقبالی افزود: مراکز تحقیقاتی بسیج به شکل حرفه ای به حل مسائل و مشکلات کشور می پردازد و دستاوردهای خوبی دارد که گواه حرکت علمی مطلوب آن است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسيج دانشجویی کشور با اشاره به ایجاد فرصت مطلوب برای ورود دانشجویان بسیجی به حوزه فناوری گفت: فعالیت این مراکز تحقیقاتی، فرصت ویژه ای را برای دانشجویان در این میان فراهم می کند.

اقبالی تصریح کرد: همچنین فرصت مطلوبی برای شناسایی استعدادها و نخبگان دانشجویی با فعالیت مراکز تحقیقاتی بسیج فراهم شده است که دانشجویان را توانمند می کند.

کد خبر 987769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha