اجرای عملیات اجتماعی فرهنگی همزمان با شهادت سردار دل‌ها در بندرعباس

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از اجرای عملیات اجتماعی فرهنگی همزمان با شهادت سردار دل‌ها در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام «علی اکبر انصاری راد» از اجرای عملیات اجتماعی فرهنگی همزمان با شهادت سردار دلها در بندرعباس خبر داد و گفت: آغاز این عملیات از 13 آبان تا 13 دیماه همزمان با سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی می باشد که باید طرح های پیشنهادی فرهنگی و اجتماعی خود را ارائه دهیم.

 

وی با اشاره به سه محور طرح های پیشنهادی در این عملیات ، از بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی به عنوان نخستین محور این عملیات نام برد و افزود: با توجه به درپیش بودن سالگرد سردار دلها، باید طرح هایی تدوین و ارائه کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، طرح مواسات و همدلی را د.مین محور عملیات اجتماعی فرهنگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان و تصریح کرد: تشکل های دینی،موسسات فرهنگی و ... مشارکت کنند و از ظرفیت های در اختیار، بیشترین بهره را ببرند.

 

حجت الاسلام انصاری راد، طرح مواسات و همدلی را شامل همان کمک های مومنانه که پیش از ماه رمضان آغاز و تا ماه محرم ادامه پیدا کرد دانست و افزود: اخیرا به همت اداره کل واقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در امامزاده سید مظفر(ع) این کمک ها ارائه شد که این طرح باید پر رنگ تر و فرهنگ همدلی را مجددا احیا کنیم .

 

وی در ادامه اظهار داشت: سومین محور در ارتباط با بیماری کرونا است از این رو باید از انرژی های متراکم در وجود جوانان استفاده کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه 20 طرح پیشنهادی در سه محورفرهنگی اجتماعی با عناوین گویا و بامحتوا بین کارشناسان تقسیم شود، گفت: این طرح ها کارشناسی و تدوین، و نتیجه کلی از طرح هایی ارایه شود.

 

حجت الاسلام انصاری راد به چند طرح پیشنهادی مانند حمایت از کارگاه های تولید ماسک خانگی، مسابقه دلنوشته ای برای سردار در گروه سنی جوانان و کودکان، طرح محفل قرآن بیاد سردار دلها با حضور قاریان برجسته، برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی، فراخوان شعر به مناسبت سالگرد و فراخوان مقاله در ابعاد زندگانی سردار دلها اشاره داشت.

 

وی در پایان به برگزاری همایش نقش مسجد در مبارزه با بیماری کرونا و باز خوانی نقش کارکرد های مسجد در مبارزه با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: طرح ها هرچه ار نظر محتوایی قویتر باشد برای استان موثرتر خواهد بود .

کد خبر 987797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha