مسلمانان باید در راستای حفظ تقویت وحدت و همدلی اهتمام ویژه ای داشته باشند

محمدی، گفت: خیانت برخی از دول اسلامی به آرمان های قدس،مردم مظلوم فلسطین و توهین نشریه فرانسونی به ساحت پیامبر هفته وحدت را در سالجاری تحت الشعاع خود قرار داده بنابراین مسلمانان باید در راستای حفظ و تقویت وحدت و همدلی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

احمد محمدی جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان برنامه های هفته وحدت متفاوت از سنوات گذشته برگزار می شود .

 

وی افزود: امسال اولین هفته وحدتی است که سردار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست بنابراین تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید و سایر شهدا و ایثارگران در دستور کار قرار گرفته است.

 

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه با اشاره به تقارن  ۱۷ ربیع مصادف با  ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی است  تصریح کرد: برنامه های هفته وحدت با محورهای مختلفی به نام شهدا مزین شده که اهداف و دستاوردهای نظام در بحث وحدت و در بدو و شکل گیری و همچنین خدمات رفاهی و اجتماعی و اموزشی که دفاتر نمایندگی به مدارس علوم دینی و مساجد و روحانیت اهل سنت در دستور کار این دفتر است بیان خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه اسلام به عنوان دین وحدت بخش و رحمت است، گفت: مسلمانان باید با تمسک و پیروی از قرآن کریم و سیره رسول اکرم (ص) به انسجام و برادری و اقتدار هرچه بیشتر دین اسلام کمک کنند.

 

کد خبر 987868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha