بسیجیان در جنگ اراده‌ها پیروز میدان هستند

آیت الله عبادی با اشاره به اراده انسان‌های مومن در قالب بسیج در این دنیای آخرالزمانی، گفت: بسیجیان دنیا را با همه سرگرمی‌هایی که ایجاد می‌کند به مرحله جنگ اراده‌ها تغییر دادند و پیروز این میدان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۸ آبان) در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده اظهار کرد: انسان محصول علل و عوامل مختلفی است که بخشی از آن استعدادها را از وراثت کسب می کند و بخشی را در تعلم و تعلیم و تربیت به دست می آورد، در عین حالی که تاریخ و منطقه زندگی نیز بر او اثر می گذارد اما هیچ یک از اینها نقش جزم ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اراده انسان بر تمام این عوامل فائق می آید، گفت: انسان در محیط فاسدی مثل دستگاه حکومتی فرعون و در میان آن جامعه با همه جاذبه هایش می‌تواند در به لحاظ اراده و شایستگی به مقامی برسد که در بین چهار یا پنج نفر از زنان برگزیده جهان باشد.

 

وی ادامه داد: همچنان که در همان محیط اما موسی بن عمران با اراده در عبودیت خدا و لاغیر، شایستگی مقام نبوت را کسب کند؛ اینها در ذات خودش کسبی است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اراده انسان‌های مومن در قالب بسیج در این دنیای آخرالزمانی، افزود: بسیجیان دنیا را با همه سرگرمی‌هایی که ایجاد می‌کند به مرحله جنگ اراده ها تغییر دادند و پیروز این میدان هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رشد اصلی انسان از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی است، عنوان کرد: البته این رشد به صورت کمرنگ تا آخر عمر ادامه دارد اما نیمه پایانی عمر انسان مظاهر دوران نوجوانی و جوانی است و هر چه در این دوران کسب کرده منعکس می کند.

 

وی بیان کرد: در حدیثی نقل شده «اُطلُبوا العِلمَ مِنَ المَهدِ إلَى اللَّحْدِ؛ از گهواره تا گور، دانش بجویید» شاید برخی‌ها تصور کردند که این از باب تاکید و مبالغه برای کودک داخل گهواره است؛ او که هنوز به حد تحصیل کلاسیک نرسیده اما همان کودک به زبان با همه حواشی آن مسلط می شود.

 

آیت الله عبادی تاکید کرد: اینکه بخش عظیمی از جمعیت کشور پای ارزش های انقلاب و ایمان و ولایت ایستاده‌اند و در این دنیا سرگرم و فضاهای فاسد حقیقی و مجازی با اراده جلو آمده‌اند بسیار بشارت بزرگی است که موانع برطرف شود و آرزوی انسانی تحقق پیدا کند و نوع بشر از دست این غول های بیابانی نجات یابند.

 

 

 

کد خبر 987916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha