نخبگان قرآنی کانون خاتم النبی (ص) بن در مسابقات مدهامتان شرکت می کنند

اکبری گفت: نخبگان قرآنی کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) بن در چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان که امسال به دلیل شیوع کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس در بستر فضای مجازی برگزار می شود شرکت می کنند.

«امید اکبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: نخبگان قرآنی کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) بن در چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان که امسال به دلیل شیوع کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس در بستر فضای مجازی برگزار می شود شرکت می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: قرآن آموزان این کانون با حضور مستمر در کلاس های قرآنی خود را برای حضور در مسابقات قرآنی مدهامّتان که به صورت غیر حضوری ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می شود آماده کرده اند.

 

وی ابراز کرد: قرآن آموزان کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) شهر بن امسال باید این مسابقات را از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد bachehayemasjed.ir دنبال کنند.

 

اکبری گفت: نفرات برتر در مرحله استانی به مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان راه می یابد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: مهلت ثبت نام در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ۳۰ آذر سال جاری تعیین شده است.

 

کد خبر 987931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha