افتخار آفرینی اعضای کانون «دوستان آسمانی» در کنکور سراسری

گواهیان گفت: دانش آموزان عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در کنکور سراسری حائز رتبه های برتر شدند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تاکید بر اینکه تهذیب، تحصیل و ورزش که از جمله توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان است در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مورد تاکید قرار گرفته و برنامه های این کانون حول این واژه های کلیدی و کاربردی انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: تاکید به تحصیل در این کانون به نحوی است که ده ها نفر از بچه های مسجد دارای تحصیلات عالی بوده و اکنون به عنوان پزشک، مهندس و مدیر در دستگاه های مختلف مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مردم هستند.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس های تقویتی و درسی از فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بوده است، عنوان کرد: کتابخانه این کانون فرهنگی و هنری از سالیان گذشته مکانی برای مطالعه بچه های مسجد بوده که با استقبال آنان نیز رو به رو بوده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه هر سال اعضای این کانون در دانشگاه های مطرح کشور پذیرش شده ومشغول به تحصیل می شوند، خاطرنشان کرد: امسال نیز جمع دیگری از دانش آموزان این کانون فرهنگی و هنری حائز رتبه های برتر کنکور سراسری شده اند.

 

وی ادامه داد: «حسین فخارزاده» رتبه 14 در رشته ریاضی، «محمد صدیق» رتبه 462 در رشته ریاضی، «رضا گلستان» رتبه 862 در رشته تجربی، «محمد امین قربان» رتبه 365 در رشته علوم انسانی و «امیررضا آذرپرور» حائز رتبه هزار و 69 در رشته علوم انسانی شده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم اضافه کرد: همچنین «احمد کارگر» رتبه هزار و 900 در رشته انسانی، «رضا عرشیان» رتبه 2 هزار و 600 در رشته تجربی، «امیرعباس مسترشد» رتبه هزار و 668 در رشته ریاضی و «علی نادری فرد» رتبه سه هزار و 700 در رشته ریاضی را در کنکور امسال کسب کردند.

 

گواهیان ضمن تبریک به اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و خانواده آنان در کسب این افتخارات تحصیلی برای آنان آرزوی موفقیت در سایر امور زندگی و خدمت به مردم کرد.

کد خبر 987939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha