محدودیت های کرونایی در البرز یک هفته دیگر تمدید شد

شهبازی با اعلام خبر تمدید محدودیت های کرونایی تا یک هفته دیگر در البرز گفت: این محدودیت از دهم تا ۱۶ آبان ماه سال جاری تمدید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تمدید محدودیت های کرونایی در البرز گفت: این محدودیت از دهم تا ۱۶ آبان ماه سال جاری تمدید می شود. 

 

استاندار البرز افزود: وضع این قوانین در روند کاهش شیوع بیماری کرونا با همراهی مردم موثر است چرا که کادر بهداشت و درمان که مجاهدانه در خط مقدم این بیماری ایستاده اند پس از گذشته چندین ماه نیاز به استراحت دارند.

 

وی ادامه داد: وضعیت استان البرز از حیث بیماری کرونا همچنان بحرانی است و ناگزیر هستیم که این محدودیت ها را همچنان اعمال کنیم.

 

شهبازی بیان کرد: استفاده از ماسک در شرایط کنونی اهمیت اساسی دارد و در این رابطه استان البرز کمبودی در زمینه تأمین ماسک و موادضدعفونی ندارد.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: محدودیت های یک هفته ای شامل مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها، سینماها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه، مساجد و مصلی ها، کتابخانه ها و مراکز تفریحی و ورزشی است.

 

کد خبر 987943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha