دوره آموزش مجازی توییتر در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

فلاحتکار گفت: دوره آموزش مجازی توییتر مخصوص جوانان فعال در فضای مجازی شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«مائده فلاحتکارضیابری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهارکرد: بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا برای بهبود عملکرد جوانان در فضای مجازی اقدام به برگزاری دوره آموزش مجازی توییتر کرده است.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا افزود: لازم به ذکر است که این دوره آموزشی مخصوص جوانان  فعال در فضای مجازی شهرستان بوده و آموزش در پیام رسان تلگرام یا واتساپ  به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: گفتنی است که سرفصل‌های این دوره آموزشی شامل: مبنا و هدف، جریان رسانه‌ای، تحلیل، جریانات سیاسی توییتر، جنگ روایت‌ها، اصول فنی، امنیت کاربری، آینده پژوهی رسانه‌ای و نویسندگی در توییتر [خبرنویسی، سیاسی نویسی، طنز نویسی و روزمره نویسی] و ... است.

 

فلاحتکار با اشاره به اینکه ثبت‌نام همه روزه و در هر ساعتی از شبانه‌روز انجام می‌شود تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت نام 20 آبان ماه بوده و زمان برگزاری دوره از  22 الی  30 آبان  ماه است.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره یا کسب اطلاعات بیشتر، نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در پیام رسان تلگرام به آیدی [@ablahmdi] یا شماره تماس [09214875329] ارسال کنند.

کد خبر 987946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha