برنامه‌های هفته وحدت با محوریت فضای مجازی در کردستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی رستمی گفت: برنامه‌های هفته وحدت در استان را اعلام کرد و گفت: بیشتر برنامه‌های هفته وحدت در استان با موضوع فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی رستمی معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان امروز در گفتگو با خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم مولودی خوانی و همایش ها و تجمعات نیست بنابراین بیشتر فعالیت‌های این اداره کل با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: حمایت از مراسم مولودی‌خوانی پایگاههای اجتماعی، فضاسازی محیطی، برگزای مسابقات پیامکی ویژه هفته وحدت، تولید محتوای نمایشی توسط گروه نمایشی آنتی ویروس، تجلیل از روحانیون ایثارگر، مصاحبه با شخصیت های علمی و ماموستایان در خصوص ضرورت وحدت اسلامی و پخش در فضای مجازی از جمله برنامه های این اداره کل در هفته وحدت است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: دیدار و تجلیل از خانواده شهدای روحانی، پیگیری طرح مواسات و همدلی توسط روحانیون و ماموستایان، برگزاری مسابقه با عنوان «پاسخ شما در اهانت به پیامبر اکرم(ص) چیست»، بارگذاری دف نوازی و مولودی خوانی در فضای مجازی و فضاسازی محیطی و نصب بنر ویژه هفته وحدت از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در هفته وحدت است.

 

حجت‌الاسلام رستمی بیان کرد: همچنین مسابقه بزرگ خانوادگی «من محمد(ص) را دوست دارم» از دیگر برنامه‌هایی است که در ماه ربیع الامولود در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 987975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha