مصوبات سفرهای مقامات به استان را به صورت جدی در وزارت خانه ها دنبال خواهیم کرد

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه و تحقق حل مشکلات تمام مصوبات سفرهای مقامات به استان ایلام را به صورت جدی در وزارت خانه ها دنبال خواهیم کرد.

«سارا فلاحی»  در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران اظهار کرد: استان ایلام به عنوان یک استان کمتر توسعه یافته دارای مشکلات فراوانی در حوزه های مختلف است و این سفرها برای حل مشکلات استان صورت می گیرد.

 

 وی  گفت: برای بررسی میدانی مشکلات استان در حوزه های مختلف،  پیگیری هایی  از طریق مجلس و دستگاه های اجرایی در سطح کلان  در دستور کار خود دارم و این سفرها که به استان صورت می گیرد بر اساس هماهنگی های از قبل تعین شده است.

 

فلاحی تصریح کرد: این سفرها صرفا برای بازدید از پروژه ها و عکس گرفتن نیست، بلکه تمام مصوبات این سفرها پیگیری می شود و حتما در مرکز از طریق وزارت خانه های مربوطه به صورت جدی پیگیری شده تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام را در استان تکمیل کنیم.

 

وی بیان داشت: این سفر قرار بود ۲۷ شهریور به دعوت نمایندگان ایلام، به همراه جمعی از مسئولین دولتی برای پیگیری مسائل ایلام در حوزه های مختلف به ایلام  انجام شود اما ابتلای ایشان به کرونا مانع از سفر ایشان شد.

 

فلاحی گفت: با توجه به این که انتخابات حوزه جنوب استان  به دور دوم کشیده شد و تا ۸ مهر که اعتبار نامه نماینده منتخب مردم این حوزه تصویب شد با توافق نمایندگان حوزه شمال و به احترام  مردم شهرستان های جنوبی استان،سفر از حوزه جنوب آغاز  می شود تا میهمانان ساعات  بیشتری  در این حوزه حضور داشته باشند.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس شواری اسلامی  خاطرنشان کرد: امیدواریم با دیدگاه عملیاتی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نتیجه ای سازنده برای توسعه استان بگیریم.

کد خبر 987978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha