قطع انشعاب گاز دو جایگاه CNG در شهرستان بروجرد

قنبریان گفت: انشعاب گاز دو جايگاه CNG غيراستاندارد در بروجرد به دلیل رعایت نشدن اصول ایمنی و استاندارد سازی قطع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مرضیه قنبریان» امروز(۸ آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نظارت و بازسی تیم های ارزیاب استاندارد استان به صورت مستمر از مراکز تولیدی و خدماتی انجام می شود.

 

مدیرکل استاندار لرستان افزود: به منظور تأمین ایمنی و سلامت استفاده کنندگان، و هم چنین مالکان و کارکنان جایگاه ها و در راستای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و ایجاد شرایط ایمن سوخت گیری، دو جايگاه CNG به دليل داشتن موارد متعدد عدم انطباق های پر خطر و با خطر متوسط، مشمول قطع انشعاب گاز قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به این موضوع که استاندارد سازي و بازرسی ادواری از جايگاه هاي CNG مشمول مقررات استاندارد اجباری است، بیان کرد: این مهم در تمامی جایگاه های CNG در سطح استان در طول سال و با استفاده از توان کارشناسی شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده انجام می شود.

 

قنبریان خاطرنشان کرد: همچنین برای یک جایگاه CNG دیگر به دلیل داشتن عدم انطباق های متعدد، درخواست قطع انشعاب گاز شده است.

 

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: در صورت عدم همکاری مالکان و یا بهره برداران جایگاهای CNG با شرکت های بازرسی همکار استاندارد، در خصوص استانداردسازی و انجام بازدیدهای دوره ای، در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان، انشعاب گاز جایگاه ها قطع خواهد شد.

کد خبر 987985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha