شورای پنجم توجه ویژه‌ ای به عدالت توزیعی و توسعه متوازن شهر داشته است

رمارم گفت:شورای پنجم توجه ویژه‌ ای به عدالت توزیعی و توسعه متوازن شهر داشته است که با تکیه بر همین سیاست است که می‌توان شهر را از دو قطبی شدن فقیر و غنی خارج کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «شهناز رمارم» امروز(۸ آّبان) در آیین افتتاح بوستان‌های محوری شهرداری منطقه ۲ ضمن تبریک هفته وحدت، اظهارکرد: در ابتدا شایسته است که از تمامی عوامل و افراد دخیل در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌هایی که امروز شاهد افتتاح آنها هستیم، تقدیر و تشکر نمود.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد با بیان اینکه یک ششم شهروندان مشهد در منطقه ۲ شهرداری ساکن هستند و این منطقه بیشترین مساحت را در بین مناطق ۱۳گانه داراست، گفت: وسعت این منطقه به نحوی است که در تقسیم‌بندی جدید، منطقه ۲ به ۳ منطقه تفکیک خواهد شد.

 

رمارم افزود: کار کردن و خدمت در چنین‌ منطقه بزرگی و با این مقیاس بدون شک دشواری‌های خاص خود را هم دارد که با کاردانی و کاربلدی شهردار و تیم جوان شهرداری منطقه، پروژه‌ها به خوبی پیش رفته‌اند.

 

وی با تاکید بر ضرورت توجه به مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار، خاطرنشان کرد: مردم محروم ساکن در این بافت‌ها جز خدا، حامی و پشتیبانی ندارند و برهمه ماست که برای نشاط و رفاه ایشان تلاش کنیم.

 

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با بیان اینکه شورای پنجم از ابتدای فعالیت خود تاکنون پیوسته توجه ویژه‌ای به عدالت توزیعی و توسعه متوازن شهر داشته است، گفت: با تکیه بر همین سیاست است که می‌توان شهر را از دو قطبی شدن فقیر و غنی خارج کرد؛ اصلاح کالبد و ارائه خدمات یکسان شهری بدون شک تاثیر بسزایی بر بسیاری از اتفاقات و پدیده‌های اجتماعی خواهد داشت

کد خبر 987987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha