خیران جهرمی با اهدای بیش از یک میلیارد تومان به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» پیوستند

موحد گفت: خیران و نیکوکاران شهرستان جهرم با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود به ارزش بیش از یک میلیارد تومان به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» پیوستند.

«محمدجواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پویش «هر نفر یک خیر سلامت» فرصتی برای یاری رساندن به نیازمندان و همیاری مدافعان سلامت جهت مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس   است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به کمک یک میلیارد تومانی نیکوکار جهرمی در قالب اهدای ۲ قطعه زمین به بیمارستان پیمانیه جهرم، افزود:‌ در ادامه حمایت های خیرخواهانه همشهریان جهرمی از مدافعان سلامت، «منصوره ایروانی» همسر خیر سلامت، زنده «محسن تابش جهرمی» با اهدای تعداد ۲ قطعه زمین به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» پیوست.

 

وی بیان کرد: زمین های اهدا شده توسط این فرد نیکوکار به ارزش ۱۰ میلیارد ريال بوده که جهت توسعه آزمايشگاه بیمارستان، به مرکز آموزشى_درمانی پیمانیه جهرم اهدا شده است.

 

موحد همچنین به اهدا تعدادی ماسک CPAP و اقلام حفاظتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال توسط «عبید طاهری» مقیم امارات جهت استفاده بیماران و پرسنل مرکز کرونای جهرم، خاطرنشان کرد: ماسک CPAP دربیماران کرونایی که در وضعیت بحرانی قرار دارند استفاده می شود.

 

 وی با اشاره به اینکه دبیر بازنشسته جهرمی نیز یک ماه حقوق خود را به عرصه مدافعان عرصه سلامت تقدیم کرده است، تصریح کرد: «فاطمه مقرب الحق» دبیر بازنشسته آموزش و پرورش جهرم نیز با پيوستن به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» و ارسال پیامی به دفتر امور خیرین و مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با عنوان «برگ سبزیست تحفه درویش _ تقدیم به شجاعان عرصه سلامت»، مبلغ ۵۰ میلیون ریال، معادل یک ماه حقوق خود را به دانشگاه علوم پزشکی جهرم، اهدا کرد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار کرد: در ادامه حمایت های خیرخواهانه همشهریان جهرمی از مدافعان سلامت، «محمد دادگر پور» با پيوستن به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ريال به بخش دیالیز مرکز آموزشى_درمانی استاد مطهری جهرم اهدا کرد.

 

وی ضمن ادای احترام به نیکوکاران و خیرین سلامت که در بحران كرونا با سخاوت به یاری هم نوعان خود پرداخته اند؛ از عموم مردم و نیک اندیشان جهرمی دعوت کرد به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» پيوسته و نذورات و حمايت های مادی و معنوی خود را به تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی-درمانی، جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص دهند و مدافعان سلامت را ياری رسانند.

 

موحد در پایان گفت: حساب مجمع خیرین سلامت جهرم به شماره 0103918413003 آماده دریافت کمک های مردمی برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس است.

کد خبر 987999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha