دشمنان از اختلاف موجود بین کشورهای مسلمان سوء استفاده می کنند

مولوی فاروقی با بیان اینکه دشمنان از اختلاف موجود بین کشورهای مسلمان سوء استفاده می کنند، گفت: امروز رئیس جمهور فرانسه جرأت اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را پیدا کرده به این دلیل که بین مسلمانان اختلاف به وجود آمده است و اتحاد لازم را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مولوی «غلام حیدر فاروقی» پیش از ظهر امروز (8 آبان)در دیدار ائمه جمعه و علمای اهل تسنن با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) حقی بر گردن همه انسان ها دارند اما امروز مورد اهانت قرار گرفته اند.

 

 

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه کشورهای غربی از دین اسلام بیزار هستند، افزود: غیر از اسلام هیچ دینی وجود ندارد که بتواند آرامش و صلح را ایجاد کند و غربی ها به دلیل ترس از دست دادن قدرت خود حرف های بیهوده ای را بر زبان جاری می کنند.

 

 

وی با اشاره به اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: اگر کفار امروز چنین جرأتی یافته اند به خاطر اختلاف موجود بین مسلمانان است و متأسفانه مسلمانان امروز با یکدیگر درگیر هستند و کفار از این موضوع سوء استفاده می کنند.

 

 

مولوی فاروقی با تأکید بر اینکه اختلاف موجود بین سران کشورهای مسلمان ابزاری برای سوء استفاده غربی ها است، ادامه داد: اگر سران کشورهای اسلامی پایبند به قرآن کریم و دستورات پیامبر گرامی اسلام (ص) بودند شاهد پناه آوردن برخی از مسلمانان به اسرائیل نبودیم.

 

 

امام جمعه اهل سنت بیرجند در پایان با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره پشتیبان فلسطین بوده است، گفت: امیدواریم همه مسلمانان با یکدیگر متحد شوند تا شاهد قطع شدن دست کفار از کشورهای اسلامی باشیم.

کد خبر 988000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha