هتاکی سران سیاسی کشور فرانسه نمایان گر پوچی ادعاهای واهی مستکبران است

نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه علوم پزشکی لرستان در محکومیت به هتاکی مستمر سران سیاسی کشور فرانسه آورده است: هتاکی های مکرر نمایان گر پوچی ادعاهای واهی مستکبران است اما وعده الهی یقیناً تحقق خواهد پذیرفت و سرانجام دین اسلام عالمگیر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در این بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی لرستان آمده است: توهین مجدد سران سیاسی کشور فرانسه و تایید آن از جانب رئیس جمهور فرانسه  علیه پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)  با هدف اسلام هراسی و تغییر نگاه مسلمین نسبت به نقشه های صهیونیسم ، یکبار دیگر قلوب تمام انسان های آزاده جهان به خصوص مسلمین را به شدت آزرده ساخت.

 

همچنین افزوده شده است: این اقدام نابخشودنی در کارنامه سیاه استعمار غرب و صهیونیسم و علی الخصوص در کشوری که خود داعیه دار آزادی است ثبت گردیده و نمایان گر پوچی ادعاهای واهی مستکبران و طرفداران صهیونیسم جهانی است.

 

در ادامه آمده است: در این برهه از زمان، بی تردید دنباله‌های این جریان شیطانی در درازای تاریخ، در همان مسیر تاریک قدم گذاشته‌اند و امید واهی دارند که بتوانند خورشید عالم‌تاب محمدی را خاموش کنند، اما وعده الهی یقیناً تحقق خواهد پذیرفت و اسلام به عنوان آخرین و کامل‌ترین آیین انسان‌ساز آسمانی، سرانجام عالمگیر خواهد شد.

 

در این بیانیه افزود شده است: همان طور که رهبر عزیزمان فرموده اند: این حرکت در این برهه‌ی زمانی میتواند، نیز به انگیزه‌ی منصرف کردن ذهن ملّتها و دولتهای غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند، اتفاقات اخیری که در منطقه رخ داده است همچون انفجار در لبنان ، عادی سازی روابط توسط امارات و … نشان از برنامه منسجم و هدف مند صهیونیست ها دارد تا مرحله به مرحله آن را اجرا کنند.

 

در این بیانیه آمده است: آتش زدن قرآن و شروع توهین مجله شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام و توهین و گستاخی اخیر مکرون ملعون رئیس جمهور فرانسه همان مسائلیست که برای تغییر و عوض کردن ذهن ها از مسیر مشخص شده است و انحراف در نگاه ها برای به ثمر نشاندن نقشه خود می باشد.

 

در ادامه آمده است: به نمایندگی از جامعه فرهیختگان و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی لرستان هتاکی بی شرمانه و مستمر سردمداران سیاسی فرانسه خصوصا رئیس جمهور خبیث و ملعون فرانسه را محکوم نموده و با بصیرتی نافذ و نگاهی کامل نخواهیم گذاشت  دشمنان نقشه های شوم خود را در منطقه عملی کنند و جلوی آنها را خواهیم گرفت و همچنین از وزارت امور خارجه خواستاریم تا با پیگیری قانونی مناسب هتاکی و گستاخی رئیس جمهور فرانسه مکرون ملعون  را دنبال کنند.

کد خبر 988023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha