برگزاری مسابقه تلویزیونی «عطر همدلی» در هفته وحدت/ مسابقه فرازخوانی قرآن کریم«طنین وحدت» برگزار می شود

رعیت گفت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و هفته وحدت مسابقه تلویزیونی «عطر همدلی» از طرف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

«محمد رعیت» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و هفته وحدت مسابقه تلویزیونی «عطر همدلی» از طرف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: این مسابقه در قالب ۷ برنامه کوتاه تولید شده است که در ایام هفته وحدت، هر روز یک برنامه از آن از طریق شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی و همچنین پیام رسان های اجتماعی پخش و منتشر می شود.


وی خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور چهره های شاخص قرانی و هنری کشور و به منظور تبیین اهمیت و ضرورت وحدت میان فرق و مذاهب اسلامی از منظر آیات قرآن و روایات اهل بیت(علیهم السلام) با محوریت کتاب وحدت اسلامی از دیدگاه قران و عترت نوشته عالم ربانی آیت الله شهید محمدباقر حکیم(ره) طراحی و تولید شده است.

 

رعیت ادامه داد: در هر قسمت از برنامه «عطر همدلی»، مسابقه پیامکی از محتوای ارائه شده، پیش بینی شده است که هر شب به قید قرعه به ۱۰ نفر از افرادی پاسخ صحیح داده باشند جایزه سه میلیون ریالی اهداء می شود.


وی با دعوت و تشویق هم استانی ‌ها برای حضور در این فعالیت قرآنی، اظهارداشت: مخاطبان می توانند جهت شرکت در مسابقه، هر روز عدد گزینه صحیح را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۱۴ ارسال کنند.

 

رعیت گفت: شرکت کنندگان جهت مشاهده نام برندگان و دریافت برنامه به صفحه اختصاصی «خانه های نورانی» در اینستاگرام، ایتا و بله مراجعه کنند.

 

وی افزود: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و هفته وحدت، مسابقه فرازخوانی قرآن کریم با نام «طنین وحدت» و با محوریت آیات وحدت اسلامی، توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.


رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این مسابقه با هدف ترویج یکی از آموزه های ناب قرآنی یعنی لزوم وحدت میان فرق، مذاهب و گروه های مختلف اسلامی طراحی شده است.


وی اظهارداشت: این مسابقه دارای دو بخش عمومی و تخصصی است که علاقمندان متناسب با سطح توانمندی خود می توانند در این مسابقه قرآنی شرکت کنند.

 

رعیت گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه، می توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی این مسابقه در اینستاگرام به نشانی taninevahdat ضمن آشنایی با نحوه شرکت، آگاهی بیشتری از جزئیات این مسابقه کسب کنند.

 

به گفته وی، در پایان این مسابقه، در هر بخش به ۱۷ نفر از برندگان، جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.

 

 

کد خبر 988087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha