روش و سیره پیامبر اکرم(ص) همزیستی مسالمت آمیز انسان ها در کنار یکدیگر است

حجت الاسلام عسگری کلام الله مجید را بهترین شاخص برای شناخت رسول خدا(ص) خواند و گفت: روش و سیره پیامبر اکرم(ص) همزیستی مسالمت آمیز انسان ها در کنار یکدیگر است.

« حجت الاسلام محمدرضا عسگری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص توهین و اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ع) گفت: خداوند حرمت و جایگاه ویژه ای برای رسول خدا(ص) قائل است.

 

مدیر بنیاد فرهنگ حضرت مهدی(عج) استان البرز افزود: خداوند در قرآن کریم به صورت ویژه روی پیامبر(ص) حساب باز کرده است چرا که سیره پیامبر(ص) دقیقا در مسیر رحمانیت و مهربانی خداوند است. 

 

وی با اشاره به سوره آل عمران که بیان کنند فضائل و جایگاه پیامبر اسلام(ص) است بیان کرد: نام احمد نام جمله انبیاء است و یکی از راه ها برای شناخت پیامبر(ص) کلام الله مجید است که خداوند در سوره آل عمران می فرماید که هر اندازه مرا دوست دارید از پیامبر(ص) اطاعت کنید. 

 

وی با طرح این سوال که آیا به بهانه آزادی بیان می توان به مقدسات توهین کرد و ارزش ها را زیر پا گذاشت؟!!! عنوان کرد: رسول خدا رحمت العالمین هستند و رسالت اصلی ایشان ایجاد همزیستی مسالمت آمیز میان انسان ها است.

 

به گفته حجت الاسلام عسگری در پاسخ به اهانت اخیر کشور فرانسه نسبت به پیامبر اسلام(ص) می توان هشتگ هایی را با هدف بیان جایگاه پیامبر اسلام(ص) در فضای مجازی راه انداخت دوم تحریم کالاهای فرانسوی از طرف کشورهای مسلمان، سوم اینکه ارائه بیانیه بر ضد این عمل غیر اخلاقی و در نهایت درخواست عذرخواهی از طرف رئیس جمهور فرانسه به جهت این عملی که به نام آزادی بیان انجام شد.

 

مدیر بنیاد مهدویت استان البرز متذکر شد: در تاریخ و در گذر زمان دیده ایم که هرگاه استکبار نقشه شومی داشته است مردم را از مسیرهای اصلی منحرف کرده اند؛ باید به این باور برسیم که صهیونیسم برنامه و هدفی معین دارد و این عملی که امروز در فرانسه اتفاق افتاده است با هدف قبلی برای تغییر اذهان عمومی مردم است.

کد خبر 988092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha