اولین مرحله آزمون «تقریرنویسی درس خارج» در حوزه علمیه خراسان برگزار شد

حصاری گفت:آزمون مرحله اول كارگاه تقريرنويسي درس خارج با حضور بيش از ۳۰۰ نفر از طلاب سال اول درس خارج، از طریق سامانه lms معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

«هادی حصاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک هفته وحدت گفت: آزمون مرحله اول كارگاه تقرير نويسي درس خارج با حضور بيش از ۳۰۰ نفر از طلاب سال اول درس خارج، سه شنبه ۶ آبان ماه از طریق سامانه lms معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان به آدرس http://pajuhesh.lms۲.hozehkh.com برگزارشد.

 

مدیر ترویج پژوهش معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان ابرازکرد: ارزيابي طلاب شركت كننده در كارگاه تقرير نويسي درس خارج به دو صورت آزمون كه شامل ۲۰ سوال تستی از مطالب اساتيد دوره بوده و نگارش يك جلسه تقرير درس خارج فقه و اصول كه شرکت کنندگان در دوره باید به آیدی اعلام شده ارسال نمایند، برگزار می شود.

 

وی افزود: نكات ارائه شده توسط اساتيد در دوره‌ی مجازی، شامل روش حل مساله فقهی و اصولی، آشنایی با مکاتب فقهی و اصولی و همچنین اصول و فنون تقریرنویسی، از منابع این آزمون کتبی بوده است.

 

حصاری با بیان اینکه مطابق زمانبندي اعلام شده، ۱۵ روز دیگر مرحله دوم آزمون برای حدود ۳۰۰ نفر از شرکت کنندگان در این دوره که به هر دلیلی امکان شرکت در آزمون در مرحله اول را نداشته اند برگزار خواهد شد، تصریح کرد: زمان و ساعت دقیق آن در کانال اطلاع رسانی دوره تقریرنویسی که به همین منظور در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/taghrir۹۹ راه اندازی شده است، اعلام خواهد شد.

 

مدیر ترویج پژوهش معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان یادآورشد: علاقمندان می توانند جديدترين اخبار و اطلاعات مربوط به دوره ها و کارگاههای پژوهشی را به صورت روزانه در پيام رسان سروش معاونت پژوهش به آدرس http://sapp.ir/howzehpajohesh و پيام رسان ايتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۱۸۴۶۰۱۸۰۸۲C۰۶۷d۴۹۱c۵f دریافت نمایند.

کد خبر 988119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha