۵۰ پایگاه برای توزیع زعفران در حاشیه شهر مشهد تشکیل شده است

شریف گفت: در راستای کمک مومنانه علاوه بر سبد معیشتی در بحث ایجاد اشتغال در حاشیه شهر ۵۰ پایگاه برای توزیع زعفران توسط قرارگاه همیاری زعفران در ناحیه مسلم مشهد تشکیل شد.

«محمد شریف» در حاشیه بازدید گروهی اهالی رسانه از فعالیت های جهادی حاشیه شهر در سالن ورزشی شهید شوشتری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان کرد: در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در بحث کمک مومنانه بر آن شدیم  که علاوه بر سبد معیشتی از طریق صنعت زعفران ایجاد اشتغال کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه مسلم مشهد افزود: در بحث کمک به صنعت زعفران و کشارزان قرارگاه همیاری زعفران در ناحیه مسلم مشهد که در شرق مشهد و در زیر مجموعه قرارگاه شهید برونسی قرار دارد اقدام به تشکیل قرارگاه زعفران کرد

 

وی با بیان اینکه برای این منظور 50 پایگاه تشکیل دادیم؛ افزود: توسط پایگاه بسیج افرادی که توانایی این کار را دارند شناسایی کردند و در مجموع 1100 نفر شبکه شدند که به صورت 24 ساعته در این قرارگاه فعال هستند و توزیع گل انجام می شود و 40 نفر هم به صورت شبانه روزی در سه شیفت در همین مکان حاضر هستند که این زعفران ها را هم تحویل می دهند و می گیرند.

 

شریف بیان کرد: سالن ورزشی که در حر یک واقع شده است فناوری خشک کردن و آماده شدن برای ارسال به مراکز فروش در این منطقه انجام می شود تا گل زعفران با کیفیت به دست مصرف کننده برسد.

 

وی اظهار داشت: در این قضیه اشتغال خوبی دراین منطقه ایجاد شده است و ما قرار است این شبکه را حفظ کنیم و در ماههای آینده مردم را در کارهای دیگری که می توانند در خانه ها با حفظ کرامت خواهران و تقویت شبکه خانواده انجام دهند سهیم کنیم تا این اشتغال پایدار ایجاد شده ادامه پیدا کند و ما علاوه بر سبد معیشتی ایجاد اشتغال نز می کنیم که باعث شود مشکل خانواده ها در درامد حل شود.

 

کد خبر 988127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha