انجام حرکت جهادی در حاشیه شهر ضرورت دارد

فیضی گفت: با توجه به ضرورت کمک به افراد نیازمند خانه فرهنگ ایثار و شهادت با همراهی و حمایت خیرین به صورت جهادی در بحث شهادت، مبعث، عید غدیر، یادواره شهدا، اردوهای جهادی، پزشکی، عمرانی فعالیت دارد.

«محمد فیضی» در حاشیه بازدید گروهی اهالی رسانه از فعالیت های جهادی حاشیه شهر در سالن ورزشی شهید شوشتری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان کرد: خانه ایثار و شهادت مشهد مقدس مجموعه ای مردم نهاد است که با هدف ترویج و احیا فرهنگ ایثار و شهادت حدود 10 سال پیش تشکیل شده است.

 

خادم خانه ایثار و شهادت با بیان اینکه این خانه در 14 کمیته قرانی، نانوایی، فرهنگی، ورزشی و ... فعالیت دارد؛ افزود: سال گذشته با همت دوستان جهادی نانوایی سیار با پخت نان راه اندازی شد و علاوه بر پخت نان در یک روز از هفته در مناسبت های مختلف نانوایی سیار  در مناطق حاشیه شهر برپا می شود.

 

وی اظهار داشت: یک دستگاه نانوایی توسط خیرین خریداری شده و هفته ای یک روز در یک محدوده ای از حاشیه شهر که مشخص شده است 5000 نان شرمال و روغنی به صورت رایگان پخت و توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه آرد آن از طرف خیرین تهیه می شود و افرادی که در نانوایی مشغول هستند به صورت جهادی حضور دارند؛ به خدمات دیگر این خانه اشاره کرد و افزود: در بحث شهادت، مبعث، عید غدیر، یادواره شهدا، اردوهای جهادی، پزشکی، عمرانی خانه ایثار و شهادت با کمک خیرین خدمت می کند.

 

کد خبر 988141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha