صدور دستور دورکاری کارمندان شهرداری شیراز تا اطلاع ثانوی

اسکندرپور گفت: با هدف مقابله با شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان دستور دورکاری کارمندان شهرداری شیراز تا اطلاع ثانوی از ۵ آبان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (پنج شنبه 8 آبان) با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا به خبرنگاران گفت: با هدف مقابله با شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان، دستور دورکاری کارمندان شهرداری شیراز صادر شده است.

شهردار شیراز ادامه داد: بر این اساس و به دلیل ابتلای شماری از همکاران به ویروس کرونا از 5 آبان با حضور 50 درصد از کارکنان شهرداری تا اطلاع ثانوی، دورکاری اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: از شهروندان نیز خواستار توجه بیشتر به رعایت نکات بهداشتی در شرایط کنونی هستیم و خوشبختانه مردم شیراز و سایر نقاط استان فارس با برخورداری از فرهنگ غنی در استفاده از ماسک از سایر استان ها و شهرها پیشتاز هستند.

اسکندرپور تاکید کرد: متاسفانه در روزهای اخیر آمار ابتلای روزانه و فوت همشهریان و هم استانی ها به کرونا، افزایش نگران کننده ای داشته است

وی تصریح کرد: شهرداری شیراز نیز با هدف حفاظت از سلامت همکاران، خانواده ها و شهروندان در مقابل کرونا اقدام به اعمال دورکاری و محدودیت های کرونایی در مجموعه خود کرده است.

کد خبر 988157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha