جابه جایی مسافران با ۶۰ درصد ظرفیت از فرودگاه گرگان

متانت گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد کرونا و بخشنامه سازمان هواپیمایی کشور، هواپیماها با ۶۰ درصد ظرفیت و با رعایت فاصله اجتماعی برای پرواز اقدام می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیرضا متانت» شامگاه امروز(پنجشنبه 8 آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای افزایش نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ناظران سلامت در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان مستقر شدند.


مدیرکل فرودگاه های استان گلستان ادامه داد: ناظران مستقر در فرودگاه بین المللی گرگان به موضوع رعایت فاصله گذاری فیزیکی، استفاده مسافران از ماسک در فضای داخل ترمینال، پرسنل شرکت های هواپیمایی و غیره نظارت خواهند داشت.

 

متانت بیان کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد کرونا و بخشنامه سازمان هواپیمایی کشور، هواپیماها با 60 درصد ظرفیت و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی نسبت به پرواز اقدام می کنند و این دستورالعمل از یکم آبان ماه اجرایی شده است.

 

وی افزود: به منظور حفظ سلامت مسافران در تمامی پروازها بسته های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و دستمال مخصوص ضدعفونی بین مسافران  توزیع می شود.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان به ضدعفونی فضای فرودگاه به صورت مستمر اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه فرودگاه های استان گلستان در راستای حفظ سلامت مسافران در تلاش است که همه دستورالعمل های ستاد کرونا را اجرایی کند.

 

 

کد خبر 988158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha