برگزاری گرامیداشت هفته وحدت در ۲۵ کانون فرهنگی مساجد فومن

نیک‌انجام از برگزاری گرامیداشت هفته وحدت در ۲۵ کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان فومن خبر داد.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر مهربانی‌ها اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته وحدت در 25 کانون فرهنگی هنری مساجد شهر و روستای شهرستان فومن ويژه برنامه‌هایی با حضور آحاد مردم برگزار مي‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه کلیه برنامه‌های این هفته همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است افزود: سخنرانی، مدیحه‌سرایی، مسابقات فرهنگی مانند کتابخوانی از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت در سطح کانون‌های مساجد است.

 

وی هدف از برگزاري اين جشن‌ها در كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد را فراهم‌سازي زمينه مشاركت و حضور آحاد مختلف جامعه بويژه جوانان در محافل ديني و معنوي عنوان كرد

 

نیک‌انجام هفته وحدت را ثمره انديشه متعالي معمار كبير انقلاب دانست و گفت: اين هفته فرصتي مغتنم براي تحكيم وحدت و مقابله با توطئه‌هاي تفرقه‌افكنانه دشمنان است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه هدف از بنيانگذاري هفته وحدت توسط حضرت امام خميني(ره) نيز جلوگيري از تفرقه امت اسلامي بود تصریح کرد: ايشان با اين ابتكار بر حفظ وحدت ميان مسلمانان در برابر دسيسه‌هاي دشمنان اسلام تاكيد داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: گفتنی است،12 ربیع الاول بنا بر روایات اهل سنت و 17 ربیع الاول طبق روایات شیعه ولادت پیامبر گرامی اسلام است از همین رو این فاصله از سوی امام خمینی (ره)با عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

کد خبر 988198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha