رییس جمهور فرانسه بازیچه دست آمریکایی ها است

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه رییس جمهور فرانسه بازیچه دست آمریکایی ها و صهیونیست است، گفت: رییس جمهور فرانسه انسان بی خرد و کم عقلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در مراسم جشن هفته وحدت که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد جامع دهستان چلوند بخش لوندویل برگزار شد،اظهارکرد: دشمنان از وحدت و یکدلی مسلمانان ترس و واهمه دارند.

 

امام جمعه بندر آستارا سعادت مسلمین را در گروی وحدت دانست و افزود: اگر بین مسلمین اختلاف باشد سود را دشمن برده و ما ضرر می کنیم و ما به عنوان پیروان حضرت محمد(ص) باید همیشه با هم یکدل بوده و وحدت داشته باشیم تا دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام بماند.

 

وی با بیان اینکه بارها دشمنان تلاش کرده اند بین پیروان مذاهب شیعه و سنی در کشورمان اختلاف بیاندازند، تصریح کرد: با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری پیروان شیعه و سنی نقشه های دشمنان نقش برآب شده است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه کسی که در شبکه های بیگانه بر همسر پیامبر توهین می کند احمق است، گفت: توهین به همسر پیامبر توهین به پیامبر است و فرد توهین کننده مورد غضب الهی واقع می شود.

 

امام جمعه بندر آستارا اضافه کرد: کسانی که در شبکه های بیگانه به مقدسات اهل سنت و تشیع توهین می کنند از لندن نشینان پول گرفته و بر علیه اسلام و مسلمین صحبت می کنند و هر چقدر هم حرف بزنند و به شیطنت های خود ادامه دهند راه به جایی نمی برند.

 

وی توهین به ساحت نبی مکرم اسلام را محکوم کرد و گفت: رییس جمهور فرانسه انسان بی خرد و کم عقلی است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا تصریح کرد: حضرت محمد(ص) گل سرسبد خلقت نور الهی است و نور خدا را می خواهند با این اقدام های احمقانه خود خاموش کنند اما این را بدانند این نور خاموش شدنی نیست و هر روز از عمر دنیا می گذرد این نور عظیم بیشتر نورافشانی می کند و مردم بیشتر شیفته پیامبر می شوند.

 

امام جمعه بندر آستارا، رییس جمهور فرانسه را بازیچه دست آمریکایی ها و صهیونیست دانست و افزود: دشمنان اسلام با این کارشان به خود ضربه می زنند و امت اسلامی و ملت مسلمان پای عهدی که با پیامبر بستند، هستند.

 

وی توهین به کشور اسلامی و از عربستان به عنوان گاو شیرده نام بردن از سوی رییس جمهور آمریکا را شرم آور عنوان کرد و گفت: سران کشورهای اسلامی از خوش قدمتی به آمریکا و صهیونیست دست بردارند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، افزود: مسلمانان باید حواسشان به توطئه های دشمنان باشد و هیچوقت مسئله اول جهان اسلام را از یاد نبرند.

 

امام جمعه بندر آستارا خاطرنشان کرد: قدس شریف به زودی با مدد الهی و قدرت و مجاهدت مردان مقاومت آزاد می‌ شود.

 

*اسرائیل دولتی نامشروع است

حجت الاسلام«علیرضا بنی پولاد» نیز در این مراسم هفته وحدت را تبریک گفت و افزود: پیامبر اسلام دارای بهترین مکارم اخلاق بود.

 

امام جمعه اهل سنت مسجد بابا حسن لوندویل، توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد و افزود: دولتمردان فرانسوی خود را مدعی حقوق بشر می دانند در حالی که وقتی از هلوکاست صحبت می شود فرد را دستگیر و به زندان می اندازد .

 

وی تصریح کرد: همین مدعیان حقوق بشر برای سگ ارزش قائل هستند اما در قبال انسان ها سکوت کرده و جنایت هایی که بر علیه انسان های مظلوم در فلسطین می شود، عکس العملی از خود نشان نمی دهند.

 

حجت الاسلام بنی پولاد از اسرائیل به عنوان دولتی نامشروع نام برد و گفت: مسجد الاقصی اولین قبله مسلمین بوده و نباید به خود اجازه دهیم یک وجب از خاک فلسطین به دست رژیم جعلی بیافتد.

 

امام جمعه اهل سنت مسجد بابا حسن لوندویل خاطرنشان کرد: سران کشورهای اسلامی با کسانی که دست شان به خون مسلمین آغشته است دست دوستی می دهند و این اقدامشان محکوم است.

 

 

کد خبر 988224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha