توهین به پیامبر اکرم(ص)، نشانه اوج بدخواهی بدخواهان اسلام و رسیدن به منافع غیرانسانی است

پورقربان گفت: توهین به پیامبر اکرم(ص)، نشانه اوج بدخواهی بدخواهان اسلام و رسیدن به منافع غیرانسانی است که نابودی خودشان را نزدیک تر می کند.

«حسن پورقربان » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر با تبریک هفته وحدت و محکومیت اهانت به پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری دشمنان از اتحاد و وحدت مسلمانان هراسان هستند و مهمترین برنامه دشمنان تفرقه افکنی در بین مسلمانان است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: تنها مسیر رسیدن به پیروزی در برابر دشمنان اسلام در شرایط کنونی و با توجه به اهانتی که به ساحت مقدس رسول الله انجام شده است؛ باور به ضرورت وحدت در بین مسلمانان و بیان اهمیت آن در بین مسلمانان جهان است.

 

وی گفت: امروز مسلمانان از هر گروه و قبیله ای در صلح و آرامش و وحدت در کنار هم هستند و نباید با ایجاد اختلاف و مجادله در بین مذاهب و اقدام به تفرقه افکنی های دشمنان کمک شود.

 

پورقربان اضافه کرد: ما امت واحده هستیم و باید با وحدت و همدلی در راستای رسیدن به اهداف عالیه اسلام تلاش کنیم و بدانیم که توهین به پیامبر اکرم(ص)، نشانه اوج بدخواهی بدخواهان اسلام و رسیدن به منافع غیرانسانی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر خاطر نشان کرد: وحدت مسلمانان از نیازهای مهم و ضروری امروز است و باید با حفظ انسجام و وحدت در برابر جنگ روانی دشمن و نیرنگ های آنان بایستیم و نشان دهیم که همه ما پیرو اسلام ناب محمدی(ص) هستیم.

 

وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت رسول خوبی ها و مهربانی ها محمد مصطفی(ص)، یادآور شد: نامگذاری هفته وحدت همزمان با میلاد رسول الله(ص)، بیانگر حس همدلی در بین مسلمانان است و اینکه حفظ وحدت مسلمانان از نیازهای مهم و ضروری امروز است.

کد خبر 988238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha