پرهیز از اقدامات نمایشی و ظاهری در گام دوم انقلاب ضروری است

آل‌هاشم گفت: تحلیل درست از وضعیت و شرایط موجود، بررسی و هم‌اندیشی و آزاداندیشی در این فضا از الزاماتی است که در راستای گام دوم می‌تواند، تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در جمع مسوولان بسیج دانش‌آموزی استان، اظهار داشت: بیانیه گام دوم، یک بیانیه و اطلاعیه عادی نیست بلکه منظور حرکت چند سال آینده انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ایجاد امید، انگیزه و مسوولیت‌پذیری آگاهانه نسبت به آرمان‌های انقلاب را از جمله ماموریت‌های بسیج دانش‌آموزی در راستای حرکت گام دوم انقلاب برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: باید حرکت بسیج دانش‌آموزی در تربیت دانش‌آموزان به‌گونه‌ای باشد که شاهد تحقق گام دوم انقلاب  در ۱۰ یا ۲۰ سال آینده باشیم و سریع‌تر به اهداف مدنظر آن برسیم.

امام جمعه تبریز ضمن توصیه به پرهیز از اقدامات نمایشی و ظاهری، تصریح کرد: تحلیل درست از وضعیت و شرایط موجود، بررسی و هم‌اندیشی و آزاداندیشی در این فضا از الزاماتی است که در راستای گام دوم می‌تواند، تاثیرگذار باشد.

آل‌هاشم استفاده از ظرفیت جوانان بنا به تاکید رهبر فرزانه انقلاب و مسوولیت دادن به آنها در گام دوم را موثر عنوان و بیان داشت: نوجوانان و جوانان روحیه ریسک‌پذیری دارند و برای استفاده از این ظرفیت تجارب بزرگان و پیشکسوتان نیز مهم و ارزشمند است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دانش‌آموزان مسوولان و مدیران آینده کشور دانست و اظهار داشت: باید بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش در تربیت آنها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. هر چه دانش‌آموزان به سمت بسیج دانش‌آموزی سوق یابند به همان میزان از آسیب‌ها مصون خواهند بود.

امام جمعه تبریز، اهمیت ارتباط بسیج دانش‌آموزی با جوانان را حیاتی خواند و گفت: نقش جوانان به‌قدری مهم است که رهبر فرزانه انقلاب روز گذشته خطاب به جوانان فرانسه خواستار مطالبه‌گری آنها از مکرون برای اقدام احمقانه‌اش در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام شدند.

کد خبر 988241

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha