جریان مدیریتی ناکارآمد باید اصلاح شود

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به تقسیم بندی رهبری در خصوص جریانات سیاسی کشور گفت: دشمن در کشور ما به دنبال آن است که با طرح استیضاح، جامعه و کشور را دچار مشکل سازد درحالیکه این مشکل با اصلاح جریان مدیریت ناکارآمد رفع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «سیدعبدالجواد شمس الدین » امروز (جمعه، 9 آبان ) در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه جریان غیر انقلابی باید مورد پرسش واقع شود گفت: اساس امور باید بر پایه درست آن هدایت شود، جریان انقلابی در کشور می تواند با رانت خواری مبارزه کرده و ریشه آنرا بخشکاند.

 

امام جمعه انزلی در ادامه به مناسبت مهم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: در این روز سه اتفاق مهم شهادت دانش آموزان در سال 58، تبعید امام (ره) در سال 43 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان پیرو امام در سال 58به وقوع پیوسته است که از تاریخ های مهم انقلاب به شمار می روند.

وی تاکید کرد: هویت ملی هر کشور و جامعه وابسته به عوامل و زمینه هایی است که موجب تکامل و بقا موقعیت فعلی آن می شود. یکی از مهمترین عوامل تکامل و بقاء ملی در جوامع انسانی حافظه تاریخی آن جوامع است، اگر جامعه ای از گذشته خود بی اطلاع باشد و فراموش کند عامل مهمی از هویت ملی خود را از دست داده است.

 

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند حافظه تاریخی یک ملت نباید تضعیف شود. اگر جوانهای ما در سراسر کشور حوادث کشور خود را ندانند و آنرا مورد تجزیه و تحلیل وعمق یابی قرار ندهند در شناخت آینده کشورشان دچار اشتباه خواهند شد.

 

خطیب جمعه انزلی تصریح کرد: در 13 آبان سال 58 عده ای از دانشجوهای پیرو خط امام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب پدید آوردند که مانع به ثمر رسیدن توطئه های دشمنان همانند آنچه در 28 مرداد انجام دادند، شد.

 

وی تاکید کرد: این حادثه و ابعاد و اسناد آن و همچنین افرادی که منابع آنها را تامین می کردند نباید به دست فراموشی سپرده شود.

کد خبر 988267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha