مصمم به کنترل قیمت بی رویه مسکن هستیم

رضایی گفت: نمایندگان مردم در مجلس مصمم هستند با اجرای طرح های مناسب بر قیمت مسکن تاثیر بگذارند.

«محمد رضا رضایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه این روزها مسکن به عنوان یک دغدغه جدی برای مردم به شمار می آید، گفت: نمایندگان مردم در مجلس مصمم هستند با اجرای طرح های مناسب بر قیمت مسکن تاثیر بگذارند.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این زمینه 2 طرح مهم در مجلس دنبال می شود، افزود: جهش تولید مسکن و ارائه زمین های رایگان، تسهیلات و مصالح مناسب به تولیدکنندگان در دستور کار مجلس برای رفع دغدغه مردم در تامین مسکن است.

 

وی افزایش بی رویه قیمت مسکن را از نگرانی های جدی مردم دانست و اظهار کرد: این روزها شاهد رها شدگی بازار مصالح ساختمانی و به تبع آن افزایش بی رویه قیمت مسکن هستیم که سبب شده ساخت و سازها و تولید مسکن با مشکل رو به رو شود.

 

رضایی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی مصمم به حل این مشکل بوده و قصد داریم در اولین فرصت با دعوت از وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون عمران راهکارهای وی در راستای کنترل قیمت ها را جویا شویم.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقشار متوسط و پایین جامعه با در زمینه مسکن با مشکل رو به رو هستند، تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی قول داده با اجرای طرح اقدام ملی مسکن در طول 2 سال 400 هزار واحد مسکونی تولید شود.

کد خبر 988321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha