کانون های مساجد شرق مازندران و محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص)

اقدامات زشت وگستاخانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از انتشار تصاویر موهن از حضرت محمد(ص) رسولمهربانی ها و رحمت در روزهای اخیر، موجی از نفرت و انزجار علیه او در جهان ایجاد کرده است و در همین راستا کانون های مساجد شرق مازندران این اهانت را محکوم کردند.

خبرگزاری شبستان – مازندران؛ کانون های مساجد شبکه ارزشمندی برای توسعه ارزش های اسلامی و دینی و انقلابی است و در همین راستا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شرق مازندران جسارت به ساحت مقدس رسول الله(ص) و اهانت به مقدسات اسلام و مسلمانان از سوی دولت فرانسه را محکوم کردند.

کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق مازندران همچون سراسر کشور، با محکوم کردن اهانت به پیامبر اکرم(ص) توسط مکرون و دشمنان اسلام، با افزايش فعاليت‌های فرهنگی خود در راستای شناساندن چهره تابناك اسلام و پيامبر رحمت محمد مصطفی(ص) تلاش دارند و فعالیت های فرهنگی و گفتمان سازی زندگی رسول اکرم(ص) را در رأس برنامه‌های خود قرار داده اند تا انزجار خود را از اهانت های دشمنان به مقدسات اسلالم نشان دهند.

 

اهانت به رسول الله، بیانگر ترس از گسترش تفکرات اسلامی است

«علی اکبر زارعی» با اشاره به اهانت دولت فرانسه به پیامبر(ص) اظهار کرد: جسارت به ساحت آسمانی حضرت محمد(ص)، بیش از پیش جنبه های ضد اسلامی مکرون و  آشکار کرد و اهداف شوم و ننگین آنان را نسبت به مسلمانان بر ملا ساخت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سمچول بهشهر با اعلام اینکه پیامبر اکرم(ص) رسول مهربانی ها و خوبی هاست؛ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان خاطر نشان کرد: اهانت به ساحت نبی مكرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) اهانت به مقدس ترین مقدسات است و دشمن با این توهین ها به دنبال انگيزه‌هايی همچون خاموش كردن احساسات دينی مقدسات مسلمانان است.

وی با اعلام اینکه دشمنان از گسترش تفکر اسلامی هراسان هستند، گفت: بچه مسجدی ها و افراد وابسته به کانون های مساجد ضمن محكوميت ياوه‌گويی مشمئزكننده به مقدس‌ترين و نورانی‌ترين چهره ميان مقدسات عالم حضرت محمد(ص)، خواهان تلاش بیشتر مسلمانان برای افزایش وحدت و اتحاد در بین مسلمانان است.

 

توهین و اهانت دشمنان به رسول اکرم(ص) و به بن بست رسیدن دشمن در برابر اسلام

«محمدعلی باقری» هم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: توهین دوباره به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) از سوی رئیس جمهور فرانسه،  جامعه بشریت و همه انبیاء و مکاتب آسمانی را زیر سوال برده است  و نمی توان خاموش نشست.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: تلاش دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین و کاهش مقبولیت آنان در جهان است و همه برنامه های آنان در این راستا برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: توهین و اهانت دشمنان به رسول اکرم(ص)، ناشی از به بن بست رسیدن دشمن در برابر اسلام و مسلمانان است و نشان از درماندگی آنان در برابر اسلام و مسلمانان است.

 

توهین به ساحت مقدس نبوی(ص) فرصتی برای بیدارتر و آگاه تر کردن مسلمان

«عقیل قلندری» هم با اعلام اینکه تهدید دشمنان اسلام و توهین به ساحت مقدس نبوی(ص) فرصتی برای بیدارتر و آگاه تر کردن مسلمان است؛ یادآور شد: همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند: « مجموعه های فرهنگی نقشی مهم در فرهنگسازی و گفتمان سازی دارند و گفتمان قابلیت تبدیل به سکه رایج و روز را دارد» باید در این راستا باید اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد با تمام توان وارد صحنه شده و گفتمان سازی برای اتحاد و وحدت در بین مسلمانان را افزایش دهند .

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر هم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: ترویج گفتمان نبی اکرم(ص) در بستر مسجد و هیئت، دارای اثرات اثرگذار و موفق است که باید در این راستا تلاش شود و توهین به پیامبر (ص) که توهین به همه مسلمانان، انبیا (ع) و ارزش‌های انسانی و زیر پا گذاشتن اخلاق است؛ محکوم شود.

 

وی گفت: تلاش داریم با تلاش اعضای فعال کانون مساجد و به همت فعالان فرهنگی مذهبی، اقدامات ارزنده ای در راستای تولید عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه و ... انجام و در راستای تقویت اسلام و دعوت بر برابری و اخوت میان همه مسلمانان که مهمترین تاکید رسول الله در تمام دوران عمر با برکت شان بود؛  تلاش شود.

 

به گزارش شبستان، حضرت رسول(ص)، گیامبر رحمت و مهربانی و  واسطه و مقصودِ وجود جمیع موجودات است و دارای چنان مقام والایی است که در شب معراج، از مرتبه سدرة المنتهی نیز بالاتر رفتند و به معراج رسیدند و این همه بیانگر مقام والای ایشان است و مهمترین وظیفه ما در قبال این هتک حرمت زمنیه سازی برای وحدت و اتحاد بیشتر و دوری از اختلاف است و باید تلاش شود تا رحمت، بشارت، اخلاق، معنویت و عدالت رسول اکرم(ص) بیش از پیش به جهانیان شناسانده شود.

کد خبر 988327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha