گرگان در وضعیت قرمز کرونا/ تشدید محدودیت ها و تعطیلی تفرجگاه ها

حمیدی گفت: با توجه به اینکه گرگان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد براساس پروتکل های بهداشتی برخی از محدودیت ها اعمال می شود.

«محمد حمیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از چهارشنبه هفته گذشته وضعیت کرونا در گرگان قرمز شد و در شهرستان هایی که وضعیت قرمز دارند باید برخی از دستورالعمل ها اجرا شود.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: در گرگان و در تفرجگاه های النگدره و ناهارخوران علاوه بر حضور مسافران شاهد حضور همشهریان و هم استانی ها هستیم و لذا در این مکان ها با توجه به میزان تراکم جمعیتی که وجود دارد احتمال گسترش ویروس کرونا بیشتر است.

 

وی افزود: به منظور حفظ سلامت مردم از روز گذشته مسیر النگدره را مسدود کردیم و در مسیر ناهارخوران نیز ترددها با کنترل ترافیکی اتفاق افتاد و امیدواریم امروز در ستاد کرونا نسبت به تعطیلی تفرجگاه ها اقدام شود.

 

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در گرگان داریم این است که مسیر ناهارخوران مسیر عبوری مردم روستای زیارت است و کاملا نمی توانیم این مسیر را مسدود کنیم.

 

حمیدی بابیان اینکه انتظار داریم مردم در این شرایط  فاصله اجتماعی را رعایت کنند، متذکر شد: درخواست داریم در این ایام مردم و نهادها از برگزاری مراسم های آموزشی، مراسم عروسی و عزا خودداری کنند و همچنین فعالیت تالارهای پذیرایی نیز از امروز براساس پروتکل ها محدود می شود.

 

وی افزود: تمامی مراکز خدماتی سطح شهر و سوپر مارکت، نانوایی و بانک ها و غیره موظف هستند به افرادی که ماسک ندارند خدمات ارائه نکنند و این مهم حکم قانون را دارد.

کد خبر 988341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha