روند شیوع بیماری کرونا در سمنان صعودی است

دانایی روند شیوع بیماری کرونا در سمنان را صعودی دانست وگفت: ۸۷ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«نوید دانایی» در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی ۸۷ مورد بیمار مبتلای به کرونای مثبت در ۴۸ ساعت منتهی به ابتدای روز شنبه گفت: کادر درمانی سمنان پنج شنبه و جمعه دشواری را پشت سر گذاشتند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با ابراز تأسف از اینکه میزان ابتلای قطعی به کرونا طی این بازه زمانی اندک در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان متأسفانه کم سابقه است افزود: مردم تا حد ممکن تنها برای کارهای بسیار ضروری از منزل خارج شوند زیرا امروز نیازمند همکاری بیش از پیش مردم با مدافعان سلامت هستیم.

 

وی تعداد مجموع کل بیماران کرونایی در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان از اسفند ماه ۹۸ تا کنون را دو هزار و ۶۶۹ نفر ذکر کردوگفت: متأسفانه همچنان روند شیوع بیماری کرونا در سمنان صعودی گزارش می‌شود.

 

دانایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفاظت شخصی توسط مردمرا ضروری اعلام وبیان کرد: پرهیز از تجمعات مردمی، مهمانی‌ها، مکان‌های خرید و گردهمایی‌ها و… مهمترین خواسته مسئولان از مردم در کنار رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید براینکه با عزم همگانی و همراهی همه اقشار می‌توانیم با ویروس کرونا مقابله کنیم ادامه داد: اصل خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی از راهکارهای اصلی مقابله با کرونا است.

 

وی در خانه ماندن بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا عنوان کردوافزود: هرچقدر مردم با مجموعه علوم پزشکی همکاری کنند سریع‌تر می‌توانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

 

کد خبر 988375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha