جداسازی بخشی از اختیارات شهرداری کرج با هدف تمرکز زدایی و بهبود برنامه ها

اردکانی با اشاره به اهمیت بهبود روند اجرای امور در مدیریت شهری گفت: جداسازی بخشی از اختیارات شهرداری کرج با هدف تمرکز زدایی و بهبود برنامه ها در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « خلیلی اردکانی» طی نشست کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج که شنبه ۱۰ آبان برگزار شد گفت: تمرکز زدایی به منظور بهبود انجام امور، ارتقاء بهره وری، تسریع در روند برنامه های در قالب کیفی و کمی از محورهای اصلی در قالب لوایح سنوات گذشته از طرف شورا به مدیریت شهری است.

 

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج افزود: به همین منظور بخش هایی از اختیارات شهرداری کرج از طرف اعضاء شورای این شهر بررسی شد که طی آن تصمیم بر جداسازی بخشی از اختیارات شهردار گرفته شد.

 

وی ادامه داد: شهردار می تواند برمبنای لایحه تفویض اختیار طبق ماده تبصره ۵۴ بخشی از اختیارات خود را به زیرمجموعه خود در بخش کلان مدیریتی و مالی تفویض کند.

 

به گفته اردکانی، وحدت رویه در مدیریت شهری در زمینه تفویض اختیاری مسئولیت ها به معاونین شهردار در قالب اختیار عقد قرارداد به ماده ۲۴ تشریفات معامله که در برخی معاملات در گذشته ای اجازه داده شده بود و به برخی داده نشده بود  مقرر شد طبق دستور شورا تکالیف مالی توسط شهردار و ذیحساب صورت پذیرد.

 

 

 

کد خبر 988378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha